Gjest dill dall dompen Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 infeksjoner blir benyttet som metode for å utrydde hellige nyfødte barn. Jeg har tidligere informert om at satanister får seg jobb på sykehus for å være klare til å utrydde hellige barn som fødes. Jeg har også fortalt om satanister som tapper blod fra pasienter på sykehus og drikker dette blodet for å dra nytte av blodets ånd, altså en slags vampyrer. 0 Siter
Gjest Fikk hapeslepp ! Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Innlegget så ut til å være kopi hentet fra en meget flittig og velkjent aktør på usenet, under religion/livssyn o.l. Han skriver under fullt navn: Terje Henriksen. De innleggene er så til de grader spesielle at du umulig kan kan oppdrive lignende ! 0 Siter
petter smart Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Du har fortalt dette og så har det ikke skjedd noe som helst???? Du burde jo vært innlagt for lenge siden. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg tror du bør ta deg en pille ....eller slutte å ta piller 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Der var du igjen ja, -nå har du forlagt pillebrettet ditt igjen. Prøv en sånn : http://www.hmi-basen.dk/pics/snet/9702.Jpg 0 Siter
red Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 ....eller slutte å ta piller Det er jo også et alternativ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.