bouenas Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg liker å tro jeg er en skikkelig jente.., drikker ikke ofte, men elsker å ta meg en real fest iblant;) Skal på festival til helgen (lørdag), og har kjøpt mine favoritt-drikker til sådan bruk; Smirnoff Ice & Galliano. Til koosedrikking elsker jeg Sangria:) Hva er din alkoholfavoritt? 0 Siter
Gjest kaffekjerringa Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Irish Coffee er favoritten, men nå i sommervarmen smaker det bedre med en mojito eller et glass hvitvin:) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Baileys!! Godt både som den er med is, eller spesielt i kaffe...mmm...dessuten er det jævlig godt med vaniljeis med baileys oppå. ;-P Ellers liker jeg romtemperert hvitvin som er litt søt. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Baileys og pære cider Men det holder med en og to,liker ikke fyll... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Baileys!! Godt både som den er med is, eller spesielt i kaffe...mmm...dessuten er det jævlig godt med vaniljeis med baileys oppå. ;-P Ellers liker jeg romtemperert hvitvin som er litt søt. "Ellers liker jeg romtemperert hvitvin som er litt søt." Så enig så enig! Du er herved invitert på kin nye veranda på ett glass vin (eller ei flaske ;-) ) om du skulle komme forbi en gang. ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Baileys!! Godt både som den er med is, eller spesielt i kaffe...mmm...dessuten er det jævlig godt med vaniljeis med baileys oppå. ;-P Ellers liker jeg romtemperert hvitvin som er litt søt. Kin, hva er det da mon tro...? He he min skulle det såklart være. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Søte hvitviner liker jeg. Og jeg tar gjerne en eplecider eller to også ) 0 Siter
Nikki Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 GT og Sour Apple Martini (eller heter det Apple Sour Martini ellet Martini sour apple...grønn er den ihvertfall) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Gin og tonic drikker jeg mye på byen, ellers rødvin. 0 Siter
Carwing Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Irish Coffee er favoritten, men nå i sommervarmen smaker det bedre med en mojito eller et glass hvitvin:) Rødvin liker jeg best. Ingenting annet er godt lenger. Hvordan kan jeg svare på spørsmålet uten å komme etter den jeg svarer på liksom?....Jeg vil svare på innlegget, men til sist, uten å svare på den andre....håper noen forstår meg..... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Rødvin liker jeg best. Ingenting annet er godt lenger. Hvordan kan jeg svare på spørsmålet uten å komme etter den jeg svarer på liksom?....Jeg vil svare på innlegget, men til sist, uten å svare på den andre....håper noen forstår meg..... Da må du trykke på hovedinnlegget, og så trykk på svar. Du kan ikke lese ett annet svar og svare derifra, om du skjønner, må trykke svar fra hovedinnlegget. Om jeg forstod deg rett? ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg sier sjeldent nei til en god og tørr hvitvit. Når det gjelder drinker på byen er jeg som regel for full til å klare å bestille meg noe skikkelig så jeg pleier å ende opp med vodka cola Ellers er jeg innmari glad i strawberry daquari, mojito og cosmopolitan. Er jeg på ferie drikker jeg Pina Colada! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hjemmelagd Champagne=Hjemmebrent og Nyco. Drikkes mens det bruser. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 http://interaktiv.vg.no/vinguiden/vin.php?nummer=47920 0 Siter
Carwing Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Da må du trykke på hovedinnlegget, og så trykk på svar. Du kan ikke lese ett annet svar og svare derifra, om du skjønner, må trykke svar fra hovedinnlegget. Om jeg forstod deg rett? ) Ja, du er god! Det var akkurat det jeg mente å spørre om. Men kommer svaret mitt nederst likevel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.