Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ellers liker jeg romtemperert hvitvin som er litt søt."

Så enig så enig! Du er herved invitert på kin nye veranda på ett glass vin (eller ei flaske ;-) ) om du skulle komme forbi en gang. :o)

Tusen takk!

Da stikker jeg innom for et glass eller flere med romtemperert, søt hvitvin.

Etter at jeg oppdaget hvor mye mer og rundere smak det var på vinen når den ikke er kald, drikker jeg den romtemperert når jeg kan. Kult at det er flere som liker den sånn.

:-D

Videoannonse
Annonse
  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

11

• Babette

5

• amber sun

4

• Angelica :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, du er god! Det var akkurat det jeg mente å spørre om. Men kommer svaret mitt nederst likevel?

Hvis du gjør slik jeg sa, at du svarer trådstarter, så kommer svaret ditt under hovedinnlegget. Så vil det komme lengre ned i en rett linje, etterhvert som flere svarer på hovedinnlegget.

Øh, var det forståelig? *dårlig på og forklare*

Skrevet

Ja, du er god! Det var akkurat det jeg mente å spørre om. Men kommer svaret mitt nederst likevel?

Svaret kommer øverst, men det gjør alltid siste svar under hovedinnlegget. :-)

Så det blir riktig sånn som Shira12 sier.

Gjest Shira12
Skrevet

Tusen takk!

Da stikker jeg innom for et glass eller flere med romtemperert, søt hvitvin.

Etter at jeg oppdaget hvor mye mer og rundere smak det var på vinen når den ikke er kald, drikker jeg den romtemperert når jeg kan. Kult at det er flere som liker den sånn.

:-D

Jeg kan gjerne drikke den kald, men som oftes har jeg bare flaska ( eller dvs at jeg som oftes har kartong da, siden forbruket til tider er stort ) ståendes på disken. Og da er den best :o)

Sure viner er jeg ikke så glad i, ikke tåler jeg de heller.

Skrevet

Rødvin liker jeg best. Ingenting annet er godt lenger. Hvordan kan jeg svare på spørsmålet uten å komme etter den jeg svarer på liksom?....Jeg vil svare på innlegget, men til sist, uten å svare på den andre....håper noen forstår meg.....

Eneste sjanse er å henge seg på det siste svaret eller å være først ute med å svare.

Hva slags rødvin liker du?

Gjest Fittlite
Skrevet

Jeg drikker ikke mye, nesten aldri og kun en beer de få gangene det skjer.

Blir dårlig av alkohol.

Skrevet

En duggfrisk halvliter eller et glass Cote du Rohne :)

Skrevet

Glemte drinken "Seven & Seven":

http://www.rateitall.com/i-13803-seven-seven.aspx'>http://www.rateitall.com/i-13803-seven-seven.aspx

Rate Seven & Seven on RateItAll.comhttp://www.rateitall.com/widgetHandler.aspx?itemid=13803&returnurl=i-13803-seven-seven.aspx'>View reviews for Seven & Seven on RateItAll.comhttp://www.rateitall.com/i-13803-seven-seven.aspx'>http://www.rateitall.com/i-13803-seven-seven.aspx'>RateItAll

Skrevet

I sola er det godt med en iskald øl. Ellers foretrekker jeg rødvin. En god cognac er heller ikke å forakte.

Skrevet

Hvis du gjør slik jeg sa, at du svarer trådstarter, så kommer svaret ditt under hovedinnlegget. Så vil det komme lengre ned i en rett linje, etterhvert som flere svarer på hovedinnlegget.

Øh, var det forståelig? *dårlig på og forklare*

- Så mange gode favoritter!! ;-)

hare1365380455
Skrevet

Smirnoff ice! Jeg synes også det er godt med baileys og is, men det drikker jeg svært sjelden.

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1154025444' post='3221850]

Øl!

Skål! (Eh... det var nok litt tidlig på morgenen til en skål, og dessuten sitter jeg her men en yoghurt...) :D

hare1365380455
Skrevet

Baileys!!

Godt både som den er med is, eller spesielt i kaffe...mmm...dessuten er det jævlig godt med vaniljeis med baileys oppå. ;-P

Ellers liker jeg romtemperert hvitvin som er litt søt.

Du har jo også din helt egen spesielle variant av baileysen, om du forstår hva jeg mener.....;)

hare1365380455
Skrevet

Søte hvitviner liker jeg.

Og jeg tar gjerne en eplecider eller to også :o)

Jeg smakte en smirnoff ice eple her en dag. Det var godt med en, men det er ikke noe jeg kunne drukket flaskevis av. :)

Skrevet

Hjemmelagd Champagne=Hjemmebrent og Nyco. Drikkes mens det bruser.

Hørtes herlig ut - not. :-)

mariaflyfly
Skrevet

God rødvin! :)

Men jeg liker annen vin også. Og Champagne. :) Og gin&tonic om sommeren! :)

Gjest Shira12
Skrevet

- Så mange gode favoritter!! ;-)

Jepp! Jeg liker mye jeg nemlig :o)

Og i går ble det rødvin, som smakte fortreffelig! ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg smakte en smirnoff ice eple her en dag. Det var godt med en, men det er ikke noe jeg kunne drukket flaskevis av. :)

Jeg liker en flaske sånn som start på ett vorspiel, men ikke mer, da blir jeg uggen.

Men vodka med eplesmak, blandet med masse knust is, og sour mix er ganske godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...