Gå til innhold

Vil gjerne ha andres synspunkter på gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe fødselsdagsgave til samboeren min i morgen, og står mellom en ipod og en prøveflytime. Jeg har aller mest lyst til å gi ham flytimen, men er det kanskje litt mer noe man gir på runde dager? Han fyller 28 i neste uke. En annen ting er jo at denne timen er over på en time, mens iPoden har han jo en stund. Noen som vil dele sitt synspunkt?

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytime - uten tvil. Selv om den bare varer en time så varer opplevelsen en livstid, helt sikkert. Ingen iPod kan matche det :-)

Skrevet

Ønsker han seg en flytime da? Så ville jeg gitt ham det. Mye mer spennende.

Skrevet

Ønsker han seg flytime da? Så ville jeg gitt det.

Skrevet

Skrevet

Litt for mange...

Skrevet

Han har aldri sagt at han ønsker seg det, men jeg tenkte jeg skulle være litt sporty... han har derimot sagt at han ønsker seg ipod. Er derfor jeg er litt i tvil...

Skrevet

Flytime, ikke tvil!

Det går an, selv om det ikke er en rund dag?

Skrevet

Han har aldri sagt at han ønsker seg det, men jeg tenkte jeg skulle være litt sporty... han har derimot sagt at han ønsker seg ipod. Er derfor jeg er litt i tvil...

Hmm... litt verre. Jeg tror jeg ville valgt flytimen allikevel, med mindre han ikke liker fly.

Skrevet

Flytime:)

Og du syntes ikke det er"forbeholdt" runde dager?

For hvis ikke, så tror jeg nesten at jeg gjør det... ;)

Takk for svar!

Skrevet

Flytime - uten tvil. Selv om den bare varer en time så varer opplevelsen en livstid, helt sikkert. Ingen iPod kan matche det :-)

Og du syntes ikke det er"forbeholdt" runde dager?

For hvis ikke, så tror jeg nesten at jeg gjør det... ;)

Takk for svar!

Gjest Shira12
Skrevet

Det går an, selv om det ikke er en rund dag?

Jada, det går fint synes jeg! :o)

Mary Poppins
Skrevet

jeg hadde heller gitt ipoden, ettersom han aldri har uttrykt noe ønske om flytime, det er jo ikke alle som synes det er så stas.

Skrevet

jeg hadde heller gitt ipoden, ettersom han aldri har uttrykt noe ønske om flytime, det er jo ikke alle som synes det er så stas.

Hei, og takk for svar!

Det er nettopp dette jeg lurer litt på, for jeg vil jo gi flytimen for å være litt original, samt gi ham noe han ikke venter seg. Men der er også risikoen for skuffelse størst...

Men du ville altså gått for det safe? Esj, jeg hater dette med gaver. Klarer ikke bestemme meg... ;)

Skrevet

....det kan bli en dyr gave - - min gubbe begynte å ta flytimer etter en sånn gave - hehe

Skrevet

Hei, og takk for svar!

Det er nettopp dette jeg lurer litt på, for jeg vil jo gi flytimen for å være litt original, samt gi ham noe han ikke venter seg. Men der er også risikoen for skuffelse størst...

Men du ville altså gått for det safe? Esj, jeg hater dette med gaver. Klarer ikke bestemme meg... ;)

Begge deler! :)

Skrevet

....det kan bli en dyr gave - - min gubbe begynte å ta flytimer etter en sånn gave - hehe

Hehehe, seriøst? Det får bare ikke min lov til asså... ;) Men på en annen side, så må jo det bety at han elsket gaven!

Mary Poppins
Skrevet

Hei, og takk for svar!

Med mindre han har en kjempe interesse for fly så hadde jeg ikke vært i tvil... han kommer til å elske ipoden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...