Veruca Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg skal kjøpe fødselsdagsgave til samboeren min i morgen, og står mellom en ipod og en prøveflytime. Jeg har aller mest lyst til å gi ham flytimen, men er det kanskje litt mer noe man gir på runde dager? Han fyller 28 i neste uke. En annen ting er jo at denne timen er over på en time, mens iPoden har han jo en stund. Noen som vil dele sitt synspunkt? Mvh 0 Siter
carma Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Flytime - uten tvil. Selv om den bare varer en time så varer opplevelsen en livstid, helt sikkert. Ingen iPod kan matche det :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Ønsker han seg en flytime da? Så ville jeg gitt ham det. Mye mer spennende. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Ønsker han seg flytime da? Så ville jeg gitt det. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Ønsker han seg flytime da? Så ville jeg gitt det. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Ønsker han seg flytime da? Så ville jeg gitt det. Litt for mange... 0 Siter
Veruca Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Ønsker han seg flytime da? Så ville jeg gitt det. Han har aldri sagt at han ønsker seg det, men jeg tenkte jeg skulle være litt sporty... han har derimot sagt at han ønsker seg ipod. Er derfor jeg er litt i tvil... 0 Siter
Veruca Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Flytime, ikke tvil! Det går an, selv om det ikke er en rund dag? 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Han har aldri sagt at han ønsker seg det, men jeg tenkte jeg skulle være litt sporty... han har derimot sagt at han ønsker seg ipod. Er derfor jeg er litt i tvil... Hmm... litt verre. Jeg tror jeg ville valgt flytimen allikevel, med mindre han ikke liker fly. 0 Siter
Veruca Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Flytime:) Og du syntes ikke det er"forbeholdt" runde dager? For hvis ikke, så tror jeg nesten at jeg gjør det... Takk for svar! 0 Siter
Veruca Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Flytime - uten tvil. Selv om den bare varer en time så varer opplevelsen en livstid, helt sikkert. Ingen iPod kan matche det :-) Og du syntes ikke det er"forbeholdt" runde dager? For hvis ikke, så tror jeg nesten at jeg gjør det... Takk for svar! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Det går an, selv om det ikke er en rund dag? Jada, det går fint synes jeg! ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Han har aldri sagt at han ønsker seg det, men jeg tenkte jeg skulle være litt sporty... han har derimot sagt at han ønsker seg ipod. Er derfor jeg er litt i tvil... jeg hadde heller gitt ipoden, ettersom han aldri har uttrykt noe ønske om flytime, det er jo ikke alle som synes det er så stas. 0 Siter
Veruca Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 jeg hadde heller gitt ipoden, ettersom han aldri har uttrykt noe ønske om flytime, det er jo ikke alle som synes det er så stas. Hei, og takk for svar! Det er nettopp dette jeg lurer litt på, for jeg vil jo gi flytimen for å være litt original, samt gi ham noe han ikke venter seg. Men der er også risikoen for skuffelse størst... Men du ville altså gått for det safe? Esj, jeg hater dette med gaver. Klarer ikke bestemme meg... 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 ....det kan bli en dyr gave - - min gubbe begynte å ta flytimer etter en sånn gave - hehe 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hei, og takk for svar! Det er nettopp dette jeg lurer litt på, for jeg vil jo gi flytimen for å være litt original, samt gi ham noe han ikke venter seg. Men der er også risikoen for skuffelse størst... Men du ville altså gått for det safe? Esj, jeg hater dette med gaver. Klarer ikke bestemme meg... Begge deler! 0 Siter
Veruca Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 ....det kan bli en dyr gave - - min gubbe begynte å ta flytimer etter en sånn gave - hehe Hehehe, seriøst? Det får bare ikke min lov til asså... Men på en annen side, så må jo det bety at han elsket gaven! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hei, og takk for svar! Det er nettopp dette jeg lurer litt på, for jeg vil jo gi flytimen for å være litt original, samt gi ham noe han ikke venter seg. Men der er også risikoen for skuffelse størst... Men du ville altså gått for det safe? Esj, jeg hater dette med gaver. Klarer ikke bestemme meg... Med mindre han har en kjempe interesse for fly så hadde jeg ikke vært i tvil... han kommer til å elske ipoden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.