Gå til innhold

Vil gjerne ha andres synspunkter på gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære hadde garantert blitt mest overlykkelig for flytimen! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytime!! For et glimrende gavetips!

Nå vet jeg hva jeg skal gi mannen min neste år :-)

Hva koster det?

Skrevet

Flytime!! For et glimrende gavetips!

Nå vet jeg hva jeg skal gi mannen min neste år :-)

Hva koster det?

Hei!

Jeg har nå bestilt, og håper det vil bli en minnerik bursdag. Timen kom på 950. Noe av det jeg syntes var litt kjekt med timen, er at jeg kan være med. Får sitte baki og smugkikke ;)

Skrevet

Man lærer jo ikke å fly i løpet av en time, hvis man skal lære det må man ha mange timer. Dessuten har han ikke sagt at han ønsker seg en slik gave, så det _kan_ bli helbom. På den annen side høres det jo spennende ut, da.

Det er du som kjenner kjæresten din, så du må bestemme selv.

Skrevet

Man lærer jo ikke å fly i løpet av en time, hvis man skal lære det må man ha mange timer. Dessuten har han ikke sagt at han ønsker seg en slik gave, så det _kan_ bli helbom. På den annen side høres det jo spennende ut, da.

Det er du som kjenner kjæresten din, så du må bestemme selv.

Hei!

Jo, sant nok, men det var greit å få høre andres innspil likevel.

Nei, det er ikke et pilotkurs jeg gir ham, men en prøveflytime. Her får man litt instrukser o.l., og så når instruktøren har tatt flyet i luften får man prøve å fly selv i ca 20-30min. Er bare en prøveflytime. Noe litt utenom det vanlige som kan gjøre dagen hans litt spesiell.

Liker han det så godt at han vil bli pilot, blir det nok ikke sponset av meg ;)

Skrevet

Hei!

Jo, sant nok, men det var greit å få høre andres innspil likevel.

Nei, det er ikke et pilotkurs jeg gir ham, men en prøveflytime. Her får man litt instrukser o.l., og så når instruktøren har tatt flyet i luften får man prøve å fly selv i ca 20-30min. Er bare en prøveflytime. Noe litt utenom det vanlige som kan gjøre dagen hans litt spesiell.

Liker han det så godt at han vil bli pilot, blir det nok ikke sponset av meg ;)

He he.

Det høres spennende ut ihvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...