red Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Hater sånne dumme manne-unnskyldninger. Det viser så utrolig svakthet å ikke kunne være ærlig. Ærlighet varer lengst og er det beste for begge parter selv om det kan være vondt for den det gjelder der og da. Synes hvertfall jeg. I min erfaring varer ikke ærlighet lengst for personer med alvorlige psykiske problemer. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Så vidt jeg forstår er det ikke så seriøst ennå, dere har bare vært på et par dater. Da er det selvsagt unødvendig å si at bruddet slyldes hennes psykiske problemer. Det beste er vel bare å si at dere ikke passer sammen, eller ta den eldgamle "det er ikke deg, det er meg" eller noe i den duren. Det er selvsagt lov å slå opp uten at det gjør deg til en drittsekk. Ingen har plikt til å være kjæreste med noen. 0 Siter
lonelyP Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 I min erfaring varer ikke ærlighet lengst for personer med alvorlige psykiske problemer. hvite løgner fører bare til at den andre parten går og håper på at situasjonen skal endre seg etterhvert. Man blir gående på gress simpelthen. Mye bedre å få det som det er med det samme så man får en sjanse til å komme over det hele. Den som bryter trenger jo ikke være slem selv om h*n sier sannheten, det går an å forklare på en fair måte. "Beklager, men for meg blir det vanskelig å gå inn i et forhold med en som har slike problemer som du sliter med. Jeg håper du kan tilgi meg og ønsker deg alt godt fremover. Hvis du vil kan vi gjerne prate litt rundt dette." Ikke verre enn det. Og mye mer fair, enten noen har problemer eller ei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.