Gjest Knisete Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Her logger jeg meg inn for å sjekke svar til meg, og det er søren meg ingen nye svar! Og jeg som slang inn et par spørsmål tidligere i dag, bare for å få nyte tilfredsstillelsen det er å se at jeg hadde mange svar nå når jeg logga meg inn igjen. Hvilket interessant spørsmål skal jeg slenge inn nå da, som får litt fart på dette? 0 Siter
Gjest knis,knis Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 var det du som skrev under kari trestakk? forøvrig er noen sp.mål. tydelig kontruert,slik at folk ikke gidder å svare:I vet ikke om dette gjelder dine,da... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Her kommer i allefall ett svar til deg ) 0 Siter
Gjest Knisete Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Her kommer i allefall ett svar til deg ) Tusen takk!:-) 0 Siter
Gjest black &decker Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 sex og utroskap ser ut til å fenge...men disse sakene er antagelig utdebattert for en stund framover;) hva med noe du selv ønsker andres synspunkt på 0 Siter
Gjest Knisete Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 var det du som skrev under kari trestakk? forøvrig er noen sp.mål. tydelig kontruert,slik at folk ikke gidder å svare:I vet ikke om dette gjelder dine,da... Nei, skrev ikke noe kari trestakk nei, det var nok ikke meg. Jeg skrev noe tidligere i dag som jeg fikk noen svar på, men jeg er så bortskjemt at jeg vil ha enda flere svar. 0 Siter
Gjest Knisete Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 sex og utroskap ser ut til å fenge...men disse sakene er antagelig utdebattert for en stund framover;) hva med noe du selv ønsker andres synspunkt på Takk for tips, skal prøve å finne på noe! 0 Siter
Gjest knis,knis Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Nei, skrev ikke noe kari trestakk nei, det var nok ikke meg. Jeg skrev noe tidligere i dag som jeg fikk noen svar på, men jeg er så bortskjemt at jeg vil ha enda flere svar. hva het trådene da? har ikke rukket å se så mye ennå. ha en god kveld! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hvis du kjører et innlegg om late overvektige, er du garantert utrolig mange svar. Du må bare skrive innlegget intelligent nok til at det ikke åpenbart er ment for å provosere. F.eks. kan du kritisere overvektige som i disse dager spiser utrolig mye is. Svarene kommer til å renne inn. Ellers er det alltid bankers å erte på seg hønemødrene inne på kjerringforumet, samt røykere. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Veldig gøy med svar ja. Blir litt skuffet jeg og, men nå må jeg vel bare takke meg selv også, siden jeg er svært lite aktiv her for tida. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hvis du kjører et innlegg om late overvektige, er du garantert utrolig mange svar. Du må bare skrive innlegget intelligent nok til at det ikke åpenbart er ment for å provosere. F.eks. kan du kritisere overvektige som i disse dager spiser utrolig mye is. Svarene kommer til å renne inn. Ellers er det alltid bankers å erte på seg hønemødrene inne på kjerringforumet, samt røykere. Kjerringforumet? Hvilket forum er det? Sexforumet? Hihi... 0 Siter
Gjest upkorr Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Skriv litt om de unnasluntrende trygdenarkomane som ikke gidder å jobbe, men spiller syke bare for å få trygd. Evt kan du mene at narkomane har seg selv å takke, at de er kravstore og at narkomani er et valg og ikke en sykdom.. osv osv 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Kjerringforumet? Hvilket forum er det? Sexforumet? Hihi... Det og. 0 Siter
Gjest kjerringforum Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Kjerringforumet? Hvilket forum er det? Sexforumet? Hihi... adopsjon, småbarn og graviditet det er kjerringforumene 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 adopsjon, småbarn og graviditet det er kjerringforumene Åh, sier du det? 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg hadde en fin fin diskusjon om Per og Kari her om dagen. Per var dust og Kari var vakker,smart,veloppdragen og gjennomtenkt... Fatter fortsatt ikke at enkelte ikke var enig med meg.... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Veldig gøy med svar ja. Blir litt skuffet jeg og, men nå må jeg vel bare takke meg selv også, siden jeg er svært lite aktiv her for tida. Her har du nå ett svar! :-) 0 Siter
lonelyP Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg hadde en fin fin diskusjon om Per og Kari her om dagen. Per var dust og Kari var vakker,smart,veloppdragen og gjennomtenkt... Fatter fortsatt ikke at enkelte ikke var enig med meg.... Er du Kari ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.