Gjest dill dall dompen Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hva gjør man dersom man vet at fylkeslegen er en satanist? Fylkeslegeembetet kan være et sted der satanister har mest makt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Da smisker du skikkelig med ham sånn at du kanskje kan få være med på en sexorgie som den i Eyes Wide Shut. 0 Siter
Gjest dill dall dompen Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Er det ikke nok nå a? er så redusert at jeg ikke orker å skrive et syrlig og velformulert svar. 0 Siter
red Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 OK, først må jeg si jeg tror sterkt du bare tuller. Og det er lov, og det kan være gøy noen ganger å slenge litt tilbake. Men bare sånn at det er sagt, i tilfelle dette ikke bare er tøys bør du vurdere å snakke med noen profesjonelle. 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 https://is.trygdeetaten.no/rtv-minfastlege/innbygger/visloginside.do 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.