flisa Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Vi solgte sofaen vår på finn.no i dag -og durte av gårde til Nesoddtangen med den - og hun som kjøpte den var sikkert DOL'er, tenkte jeg da så jeg var spent på om noen ville fortelle om sitt sofakjøp i dag, -her da .) *paranoia* hehe 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Vi fant 10 tusenlapper gjemt i den, så tusen takk. 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Vi fant 10 tusenlapper gjemt i den, så tusen takk. AHA! så det VAR en mann jeg så gjemt bak dusjforhenget -hun bare SA at hun var enslig - hehe De er dere væl unt! - tror de kommer fra en pokerrunde vi hadde - vi rikinger. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 AHA! så det VAR en mann jeg så gjemt bak dusjforhenget -hun bare SA at hun var enslig - hehe De er dere væl unt! - tror de kommer fra en pokerrunde vi hadde - vi rikinger. Se det. Jeg var hos en skaphomse her om dagen, og han viste meg rundt i huset for å se på noe greier. Bl a så jeg en dobbeltseng hvor det lå sengetøy til to og to par tøfler under, et på hver side. Han ville visst ikke være homse, for han sa at den uhyre femi leieboeren som svinset rundt, bodde i kjelleren i et vindusløst rom hvor det sto en køyeseng uten sengetøy. Jeg gliste for meg sjøl. 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Se det. Jeg var hos en skaphomse her om dagen, og han viste meg rundt i huset for å se på noe greier. Bl a så jeg en dobbeltseng hvor det lå sengetøy til to og to par tøfler under, et på hver side. Han ville visst ikke være homse, for han sa at den uhyre femi leieboeren som svinset rundt, bodde i kjelleren i et vindusløst rom hvor det sto en køyeseng uten sengetøy. Jeg gliste for meg sjøl. *knegg* 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 *knegg* De er jo søte og da. Det er en ensom og rik skaphomse som har en fattig student i kost og losji, 20 år yngre enn seg. Det klassiske romerske opplegget. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hehe, jeg er i alle fall doler! (Men jeg har ikke kjøpt noen sofa altså...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.