Gå til innhold

flere som er superslappe og ugne(!) fra 6-9uker på vei?

Anbefalte innlegg

Gjest niern

Jeg går nå å innbiller meg at jeg er smittet at toxo eller listeria el no..har litt vondt i halsen, kvalm og sååå superslapp! Føles som om jeg er åtti!Er det flere som har det på den måten?Er det normalt?

Har to barn fra før, på 3 og 5, men kan ikke huske å ha vært så uggen før....Jeg tenker at hadde hele graviditeten vært slik, hadde jeg aldri orka. Føler meg bilsyk konstant...

Hva med dere?

Fortsetter under...

JA!

Jeg er 9 uker på vei(nesten 10), og jeg går konstant med en følelse av fyllesyke... Og det er ekkelt! Jeg føler at jeg offer og akker meg hele tiden. Jeg har aldri vært gravid før, så dette er helt nytt for meg, men jeg håper virkelig det går over snart!

Jeg har ikke lyst på mat i det hele tatt, men blir jo ikke noe bedre av å ikke spise, mat må man ha! Har akkurat spist en god porsjon med eggerøre og brødskiver, akkurat nå har jeg mest lyst til å spy det opp igjen. Jeg er veldig glad for at jeg har klart meg uten å spy i det hele tatt ;o)

Enegien er helt borte, men jeg føler at sommervarmen hjelper litt på også!?

Gjest niern

JA!

Jeg er 9 uker på vei(nesten 10), og jeg går konstant med en følelse av fyllesyke... Og det er ekkelt! Jeg føler at jeg offer og akker meg hele tiden. Jeg har aldri vært gravid før, så dette er helt nytt for meg, men jeg håper virkelig det går over snart!

Jeg har ikke lyst på mat i det hele tatt, men blir jo ikke noe bedre av å ikke spise, mat må man ha! Har akkurat spist en god porsjon med eggerøre og brødskiver, akkurat nå har jeg mest lyst til å spy det opp igjen. Jeg er veldig glad for at jeg har klart meg uten å spy i det hele tatt ;o)

Enegien er helt borte, men jeg føler at sommervarmen hjelper litt på også!?

ja det hjelper ikke akkurat på! den hetebølgen tar knekken på meg....

ja det hjelper ikke akkurat på! den hetebølgen tar knekken på meg....

Ja, jeg føler meg veldig lite sosial, og føler mest for å sitte inne i kjelleren her det er svalt på dagtid. Gleder meg egentlig til varmen demper seg litt! ;o)

Er veldig glad for at jeg har en super samboer, som er forståelsesfull, og som foreløpig ikke har blitt gal av sytingen min!

Gjest må holde nick hemmelig en stund

Hei!

Jeg er 7uker på vei og føler meg akkurat på samme måte som deg.. Uansett hvor mye jeg sover er jeg kjempe trøtt og slapp og orker ingenting.. Føler meg også kjempe fyllasjuk hele tiden.. Er nok helt normalt og går nok over etterhvert.. Jeg hadde det slik med min nr 1 også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...