Veruca Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Av en eller annen merkelig grunn er jeg plutselig blitt kjempeplaget av sting i siden når jeg er ute og jogger. Det dreier seg også om når jeg går til og fra jobben (ca 20 min), og er så plagsomt at jeg må stoppe opp. I går måtte jeg f.eks ta bussen, fordi det gjorde så vondt, og for å ikke komme forsent... Hva kommer dette av, og hva kan jeg gjøre for at det skal stoppe? Skal snart på ferie og bl.a gå i Andes-fjellene, og da kan jeg ikke sinke hele gruppen med sting... :-/ 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hold en sten eller lignende i hendene og klem til. Eller klem uten å ha noe i hendene. Det hjelper meg. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Du er sikker på at det er sting da? Kanskje du burde be om en rask legetime og få sjekket deg? 0 Siter
Veruca Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Du er sikker på at det er sting da? Kanskje du burde be om en rask legetime og få sjekket deg? Hm.. du sier noe, det er tross alt alltid i høyre side, og bare jeg går litt hurtig, så kommer det. Er jo typisk at legen min har ferie nå, og jeg reiser til sør amerika om noen dager. Ikke noe gøy om det er noe som slår ut der Men nå er jeg kanskje litt overparanoid her.... 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hm.. du sier noe, det er tross alt alltid i høyre side, og bare jeg går litt hurtig, så kommer det. Er jo typisk at legen min har ferie nå, og jeg reiser til sør amerika om noen dager. Ikke noe gøy om det er noe som slår ut der Men nå er jeg kanskje litt overparanoid her.... Da syns jeg du bør ta deg en tur til legevakten. Det kan være noe alvorlig, vet du. Sier ikke det for å skremme deg da, men det der høres ikke ut som sting. 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hm.. du sier noe, det er tross alt alltid i høyre side, og bare jeg går litt hurtig, så kommer det. Er jo typisk at legen min har ferie nå, og jeg reiser til sør amerika om noen dager. Ikke noe gøy om det er noe som slår ut der Men nå er jeg kanskje litt overparanoid her.... Sånn hadde jeg også det før da jeg drev å jogga masse. Men jeg ble nødt til å kutte ut jogginga fordi det ble så vanskelig å få gjennomført noe med sånn sting hele tiden. Og det var alltid på den høyre siden hos meg. Ikke hjalp det med å holde en stein der heller,ingenting hjalp. Det er nok verken farlig eller uvanlig det du opplever.mange jeg kjenner som har det sånn. Noen av oss er vel kanskje ikke bygd til å tåle denne løpinga? Hvem vet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.