Gå til innhold

vil bli slank og aktiv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest fet og lat
Skrevet

Spiser sunnere og beveger liket litt mer. :)

det går ikke-jeg er avhengig av cola,og snop, og altfor glad i usunn fet mat,og greier ikke å komme meg opp fra sofaen. har hjemmehjelp som ordner det meste for meg.skal jeg på butikken 300 meter unna-må jeg ta taxi...:(

Skrevet

det går ikke-jeg er avhengig av cola,og snop, og altfor glad i usunn fet mat,og greier ikke å komme meg opp fra sofaen. har hjemmehjelp som ordner det meste for meg.skal jeg på butikken 300 meter unna-må jeg ta taxi...:(

Hvis det du sier er riktig, blir du nødt til å begynne i det små. Hvis du vil, som du jo faktisk sier i overskriften, vil bli slank og aktiv, er eneste måten å forandre livsstil. Begynn i det små, f.eks med å skifte ut colaen med light, eller med lett saft. Deretter må du bare ta det skritt for skritt. Bytte ut Chips med popcorn, og sjokolade med seigemenn og lettere varianter av snop.

Så kan du jo bevege deg litt hver dag. Ikke nødvendigvis så mye i begynnelsen siden du ikke er vandt til det, men bare pass på å få prgresjon etterhvert.

Skrevet

Da må du reise rompa ut av godstolen og røre deg litt. Og spise små, men hyppige måltider :-)

Skrevet

spiste mørkt brød, drikke mye vann og spise mye frukt og grønnsaker. bevege deg og spise ofte men begrenset.

Ser du under her prøver deg på: " Jammen jeg spiser usunn mat, og gidder ikke bevege meg.."

Vel, vil du ikke bli slank og aktiv så drit i det da!

Skrevet

Du vil, kanskje, men du gidder ikke. Sånn er det.

Du er lat og fet fordi du ikke har giddet røre på deg og er for avhengig av cola og snop. Gjør som en annen her foreslo, bytt ut litt etter litt, prøver du deg på en megaomlegging av kosthold og livsstil på en gang er du garantert å sprekke.

Skrevet

Det hjelper hvertfall ikke ¨å si til seg selv og andre at "jeg er avhengig av cola og snop og gidder ikke å bevege meg". For å være aktiv må du bevege deg og det må du også for å bli slank. Spis frukt, mye bedre enn snop faktisk. Drikk vann med litt sitron i, smaker veldig godt. Du kan jo begynne med å gå fra cola til saft f.eks. Blir litt lettere overgang da. Å være slank og aktiv krever jo litt innsats, det kommer sjelden gratis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...