Gå til innhold

Gave til ukjent

Anbefalte innlegg

Gjest God sommer!
Skrevet

Barnet har vært en uke på en slags "leir" (men sovet hjemme) og jeg vil gjerne gi en liten ting til hun som har holdt dette. Forslag til noe? Jeg kjenner henne ikke og vet kun at hun er svært interessert i dyr (og da spesielt hester). Det skal ikke være en stor ting, bare en liten oppmerksomhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En blomst h*n kan plante i hagen eller ha i vinduskarmen.

Gjest girl with no name
Skrevet

Kjøp en kurv morller, legg dem i en sommerlig glass- eller plastbolle, og pakk det inn med cellofan og fargerike bånd.

Gjest God sommer!
Skrevet

Kjøp en kurv morller, legg dem i en sommerlig glass- eller plastbolle, og pakk det inn med cellofan og fargerike bånd.

Takk for tips, men det må jeg huske på til en annen gang. Jeg kjøpte en liten blomsteroppsats.

Gjest girl with no name
Skrevet

Takk for tips, men det må jeg huske på til en annen gang. Jeg kjøpte en liten blomsteroppsats.

Blomster er alltid kjærkomment! Uansett årstid.

Moreller, plommer og slikt er forresten også veldig koselig å gi i en pen kurv med sløyfe på.

Gjest God sommer!
Skrevet

Blomster er alltid kjærkomment! Uansett årstid.

Moreller, plommer og slikt er forresten også veldig koselig å gi i en pen kurv med sløyfe på.

Det må jeg gi noen en annen gang, for det var et orginalt tips også det!

Hun ble glad for blomstene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...