Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen lyse sommersko som jeg ikke liker fargen på. Noen som vet om det finnes maling eller spray til å farge dem med? Jeg vet det fantes før i tiden, men i skobutikken jeg spurte hadde de ikke.

Skrevet

Ja, det har jeg vært på jakt etter også...Og fant det ikke.

Men jeg skulle bare friske opp en svart farge, da. Jeg endte opp med å bruke en permanent-tusj, altså sånn tusj som er vannfast. Men de fås jo ikke i så veldig mange farger...

Skrevet

Jeg husker sånn maling. Den var på tube, og tuppen var av svamp med hull i, der malingen kom ut. Gøy å male sko.

Men typisk at det ikke finnes lenger. Skomakere er vel også utdødd. I dag kjøper man nytt og kaster, der man før reparerte og malte om.

Kanskje du finner en gammel butikk, der de kan slumpe til å ha noe igjen?

Skrevet

Er du veldig lei av dem, og alternativet er å ikke bruke dem/kaste dem kan du jo prøve hobbymaling. Det sitter dønn fast på det meste, og finnes i mange farger.

Skrevet

Siddisen, bor du i Stavanger?

Mister Minit på Arkaden (v inngangen med petri kirken) har. I would know, jeg jobber der ;) Bor du andre steder kan jeg foreslå at du sjekker skomakere på det stedet.

Skrevet

Mister Minit på Arkaden (v inngangen med petri kirken) har. I would know, jeg jobber der ;) Bor du andre steder kan jeg foreslå at du sjekker skomakere på det stedet.

Bor i Stavanger, ja ;) Hvor mye tar dere for den jobben?

Skrevet

Jeg leste litt feil i svaret ditt. Trodde du skrev at dere malte sko, men dere selger maling, ja. Glimrende. Jeg kommer innom en dag og kjøper!

Skrevet

Jeg leste litt feil i svaret ditt. Trodde du skrev at dere malte sko, men dere selger maling, ja. Glimrende. Jeg kommer innom en dag og kjøper!

ja, vi pleier ikke farge sko, men selger. Tar jeg ikke helt feil koster det 110 kr for en sånn sprayboks. Og du må rense skoene med aceton først :)

Skrevet

ja, vi pleier ikke farge sko, men selger. Tar jeg ikke helt feil koster det 110 kr for en sånn sprayboks. Og du må rense skoene med aceton først :)

Takk for tipset :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...