Gå til innhold

Jeg drar på loffen, trenger kontakter.

Anbefalte innlegg

Gjest Loffern
Skrevet

Hei

I desember 2007 drar jeg endelig ut i verden. Kvitter meg med både hus og trygg jobb for å være helt fri og fleksibel.

Jeg antar å bruke 3-5 år på å finne meg selv, men ting kan selvsagt skje underveis. Det jeg er på utskikk etter nå er interessante kontakter relatert jobbmuligheter i andre land. Jeg har kontakter på et par misjonsstasjoner - men kunne tenkt meg også alternative muligheter.

Jeg er snart 30 år, så tror dette er min siste mulighet til å gjennomføre dette prosjektet. Har reist mye som backpacker tidligere og vet om mange kortvarige muligheter til jobbing for ufaglærte - da primært i europeiske og engelsk-språklige land. Dermed anser jeg kontakter i sør-amerika, Afrika og Asia som spesielt interessante.

Jeg har bred og lang utdannelse både innen økonomi, IT og markedsføring. Snakker flere språk - og er en potet som kan brukes til det meste. Lærer fort og setter opplevelser fremfor lønn og komfort. En mailadresse eller et telefonnummer til interessante personer der ute i den store verden mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kompis av meg gikk fra bar til bar og spurte om de hadde jobb til ham. Han fikk strøjobber med å dele ut flyere, og det var greit nok i forhold til å ha ei bittelita inntekt. Ukurante arbeidstider - ja - men greit nok.

Finner du ikke noe på backpacker.com, eller noe sånt?

Skulle ønske jeg hadde mulighet til å bare ta med meg sekken og reise over lengre tid! Det er noe av det mest spennende jeg vet!

Que tengas un buen viaje!

Gjest Loffern
Skrevet

En kompis av meg gikk fra bar til bar og spurte om de hadde jobb til ham. Han fikk strøjobber med å dele ut flyere, og det var greit nok i forhold til å ha ei bittelita inntekt. Ukurante arbeidstider - ja - men greit nok.

Finner du ikke noe på backpacker.com, eller noe sånt?

Skulle ønske jeg hadde mulighet til å bare ta med meg sekken og reise over lengre tid! Det er noe av det mest spennende jeg vet!

Que tengas un buen viaje!

Hei Line.

Jeg har vært backpacker tidligere, så vet om slike muligheter. Det jeg ser etter nå er arbeidsmuligheter av litt lengre varighet eller steder hvor jeg kan benytte meg av fagkunnskapene mine. Evt. backpacker-jobber i Asia, Afrika og Sør-Amerika hvor en kan benytte engelsk.

Antar du har små barn som holder deg igjen? Jeg er også i ferd med å få røtter, men har funnet ut at alle de røttene jeg kan ha kan rives opp....! Ofrer kanskje både karriæremuligheter og etablering - men har drømt om en slik reisemulighet hele livet.

Har hatt mange reiser på 2-3-4 måneder tidligere, men da med alt for mange korte opphold. Da stresser en med å oppleve mest mulig på kortest mulig tid - og en har en dato hvor en må være tilbake på jobb. Nå har jeg lyst å bare leve og bruke den tiden jeg trenger på å finne meg selv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...