Gå til innhold

Gi meg styrke!

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Holder på å male et rom, og jeg HATER å male! Det tar jo så forp*** lang tid, og det er KJEDELIG! Jeg skal ALDRI gå i gang med et dustete maleposjekt igjen i hele mitt liv! Neste gang hyrer jeg heller en polakk eller noe.

Jaggu bra at ikke jeg skal bli maler når jeg blir stor.

Kan noen vennligst sparke meg hardt i ræva sån at jeg kan bli ferdig i år?

*gretten*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

25

• frosken

13

• ShitDiddelyDo

3

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

petter smart
Skrevet

Det er jo så gøy å male. Det er kjedelig å ha maskeringstape overalt og aviser på gulvet, men selve malinga er jo gøy.

Pusset opp hele leiligheten i fjor og malte alle vegger + noen tak. Var bare gøy det.

Tenk hvor mye penere det vil bli etterpå.

Gjest Shira12
Skrevet

Skjønner deg godt jeg!

Er det snakk om maling så skygger jeg banen. Er evig takknemlig for at svigerfar malte alle rommene i huset vårt.

*sender over sympati*

Ørkenvandreren
Skrevet

Tenk på at å male er den udiskutabelt enkleste og raskeste måten å få et "nytt" rom på.

Alle andre alternativer er dyrere og tar mer tid å utføre.

Sånn, det hjalp på motivasjonen tenker jeg! :-)

mariaflyfly
Skrevet

Tenk på at å male er den udiskutabelt enkleste og raskeste måten å få et "nytt" rom på.

Alle andre alternativer er dyrere og tar mer tid å utføre.

Sånn, det hjalp på motivasjonen tenker jeg! :-)

Takkskarruha! :)

En vegg igjen nå :)

mariaflyfly
Skrevet

Skjønner deg godt jeg!

Er det snakk om maling så skygger jeg banen. Er evig takknemlig for at svigerfar malte alle rommene i huset vårt.

*sender over sympati*

Takk! :)

mariaflyfly
Skrevet

Det er jo så gøy å male. Det er kjedelig å ha maskeringstape overalt og aviser på gulvet, men selve malinga er jo gøy.

Pusset opp hele leiligheten i fjor og malte alle vegger + noen tak. Var bare gøy det.

Det BLIR mye finere. :)

Men jeg føler at den jævla blåfargen skinner gjennom uansett hvor mange strøk jeg kliner på. :(

Men nå har jeg bare en vegg igjen, så får vi se om jeg trenger ett strøk til. :)

mariaflyfly
Skrevet

Hvordan var nå den buggmakkerreklamen?:)

Abompibom! :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Takkskarruha! :)

En vegg igjen nå :)

Har du på musikk? Eller radio? Det å få fokuset på noe annet kan hjelpe på det meste av kjedelig arbeid, synes jeg.

mariaflyfly
Skrevet

Har du på musikk? Eller radio? Det å få fokuset på noe annet kan hjelpe på det meste av kjedelig arbeid, synes jeg.

Hadde mest lyst til å pælme hele radioen ut av vinduet tidligere i dag, for å få ut litt aggresjon, men nå er den ok. ;)

Skrevet

Så, så lille venn. Du blir ferdig SNART!

Det hjelper forresten med de cashewnøttene som jeg fant på kjøkkenbordet ditt i går, de ga energi...*s*

Skrevet

Maskeringstape er for pingler! Har du noen gang sett en proff maler maskere?

mariaflyfly
Skrevet

Så, så lille venn. Du blir ferdig SNART!

Det hjelper forresten med de cashewnøttene som jeg fant på kjøkkenbordet ditt i går, de ga energi...*s*

Jeg begynte på dem nettopp, men de var ikke så gode. :( Men det hjalp med litt kald Tab. *s*

Nå har jeg bare en vegg igjen, men det kan se ut som om jeg kanskje trenger ett strøk til pga at den forp*** blåfargen var så sterk. :(

Skrevet

Jeg begynte på dem nettopp, men de var ikke så gode. :( Men det hjalp med litt kald Tab. *s*

Nå har jeg bare en vegg igjen, men det kan se ut som om jeg kanskje trenger ett strøk til pga at den forp*** blåfargen var så sterk. :(

Det siste strøket kommer til å gå kjempefort. Men hvis du venter med å male til det er litt mindre varmt (når nå det måtte være i huset ditt), så har du bedre marginer mht hvor store arealer du kan f.eks.male langs listene før du ruller osv. Det går fortere dersom man kan ta et stort stykke oppe og nede og så rulle.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hadde mest lyst til å pælme hele radioen ut av vinduet tidligere i dag, for å få ut litt aggresjon, men nå er den ok. ;)

Hi-hi...

Kanskje du skulle henge opp en bokse-pute i stedet...?

mariaflyfly
Skrevet

Det siste strøket kommer til å gå kjempefort. Men hvis du venter med å male til det er litt mindre varmt (når nå det måtte være i huset ditt), så har du bedre marginer mht hvor store arealer du kan f.eks.male langs listene før du ruller osv. Det går fortere dersom man kan ta et stort stykke oppe og nede og så rulle.

Jeg skjønte det etterhvert.

Jeg tror de to siste veggene jeg har tatt er er ok, men at jeg kanskje har tatt litt for tynt strøk på den ene av veggene, så den trenger et tredje strøk. :(

mariaflyfly
Skrevet

Hi-hi...

Kanskje du skulle henge opp en bokse-pute i stedet...?

Mulig du har rett. ;)

Skrevet

Jeg skjønte det etterhvert.

Jeg tror de to siste veggene jeg har tatt er er ok, men at jeg kanskje har tatt litt for tynt strøk på den ene av veggene, så den trenger et tredje strøk. :(

Du bør sannsynligvis ta alle veggene en gang til, ellers vil du irritere deg i fremtiden. Prøv å stå opp tidlig i morgen og sett i gang da.

Du har jo ørlite rydding du kan holde på med i mellomtiden..*s*

mariaflyfly
Skrevet

Du bør sannsynligvis ta alle veggene en gang til, ellers vil du irritere deg i fremtiden. Prøv å stå opp tidlig i morgen og sett i gang da.

Du har jo ørlite rydding du kan holde på med i mellomtiden..*s*

Neineineineinei! *fortrenge*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...