Gå til innhold

Gi meg styrke!

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må fyre opp anlegget med noe aggresiv favorittmusikk.

Da går det meste som en lek.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

25

• frosken

13

• ShitDiddelyDo

3

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neineineineinei! *fortrenge*

Bruk svartsekk-metoden. Da går det ganske fort. Alternativt kan du jo ringe adoptivdattera og si hun får komme hjem fra ferie for å hjelpe til!

Skrevet

Jeg glemte å påpeke at det er bra du ikke er ferdig ennå, slik at du kanskje rekker å oppdage hvor gøy det er å male innen du er ferdig!

pedagogisk hilsen

mariaflyfly
Skrevet

Du må fyre opp anlegget med noe aggresiv favorittmusikk.

Da går det meste som en lek.

Hvilket anlegg? Og kabelen som knytter iPoden til Tivoliradioen min er også "borte". :(

mariaflyfly
Skrevet

Jeg glemte å påpeke at det er bra du ikke er ferdig ennå, slik at du kanskje rekker å oppdage hvor gøy det er å male innen du er ferdig!

pedagogisk hilsen

*Kvelefornemmelser* :(

mariaflyfly
Skrevet

Bruk svartsekk-metoden. Da går det ganske fort. Alternativt kan du jo ringe adoptivdattera og si hun får komme hjem fra ferie for å hjelpe til!

Hehe, hun kommer hjem i morra. :) Og adoptivsønnen er snart ferdig med dagens oppkjøring til Noway Cup. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvilket anlegg? Og kabelen som knytter iPoden til Tivoliradioen min er også "borte". :(

Ikke anlegg? Hvordan kommer man gjennom hverdagen uten anlegg? Da utsetter du malinga og tar turen innom HiFi-klubben. Med mindre du svidde av alle pengene i Italia, naturligvis. :)

Skrevet

Hehe, hun kommer hjem i morra. :) Og adoptivsønnen er snart ferdig med dagens oppkjøring til Noway Cup. :)

Vasker de gulv mot en klekkelig belønning?

Og kanskje en enda større belønning for rundvask av badet...

Hils henne fra meg:-)

mariaflyfly
Skrevet

Ikke anlegg? Hvordan kommer man gjennom hverdagen uten anlegg? Da utsetter du malinga og tar turen innom HiFi-klubben. Med mindre du svidde av alle pengene i Italia, naturligvis. :)

Har ikke turt å sjekke kontoen ennå. ;)

Skrevet

Hun trenger å MALE og RYDDE! Ikke gi henne undskyldninger til å forlate huset!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alt går så mye raskere med trøkk fra anlegget. :)

Skrevet

Alt går så mye raskere med trøkk fra anlegget. :)

En bra radio får gjøre nytten når man leker håndverkter!

petter smart
Skrevet

Maskeringstape er for pingler! Har du noen gang sett en proff maler maskere?

Jeg har sett resultatet etter enkelte "proffe" folk, slik som de som malte leiligheten vi kjøpte. De hadde klint maling over absolutt alt.

Men jeg har faktisk en sjelden gang sett dem bruke maskeringstape. Men det er kjappere å bruke egnede pensler eller sparklebrett.

Skrevet

Jeg har sett resultatet etter enkelte "proffe" folk, slik som de som malte leiligheten vi kjøpte. De hadde klint maling over absolutt alt.

Men jeg har faktisk en sjelden gang sett dem bruke maskeringstape. Men det er kjappere å bruke egnede pensler eller sparklebrett.

En av de tingene jeg er stolt over å kunne er nettopp å ha såpass kontroll på pensler at jeg ikke trenger å maskere. Det handler om kvalitet på penslene samt kontroll:-)

Malte noen hundre timer sammen med en malermester for mange år siden, og det satte sine spor.

(Men mariaflyfly har med rette maskert godt...*s*)

mariaflyfly
Skrevet

En av de tingene jeg er stolt over å kunne er nettopp å ha såpass kontroll på pensler at jeg ikke trenger å maskere. Det handler om kvalitet på penslene samt kontroll:-)

Malte noen hundre timer sammen med en malermester for mange år siden, og det satte sine spor.

(Men mariaflyfly har med rette maskert godt...*s*)

Ja, for mariaflyfly må gå på gangen, fordi hun ikke er så flink til å male som kjepphøye frosken! *mongostemme á la Harald Eia*

Skrevet

Hvis du har som mål å bli ferdig i år, kan du vel utsette resten til romjula eller noe... ;)

mariaflyfly
Skrevet

Hvis du har som mål å bli ferdig i år, kan du vel utsette resten til romjula eller noe... ;)

Du sier noe... :))

mariaflyfly
Skrevet

Tenk om du hadde vært like strukturert når det gjelder din egen ryddling som når det gjelder min! :P

mariaflyfly
Skrevet

Tror jeg heller tar en tur i Haven jeg ;-)

Ja, for det hørtes jo ordentlig kjipt ut! :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...