ShitDiddelyDo Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Du må fyre opp anlegget med noe aggresiv favorittmusikk. Da går det meste som en lek. 0 Siter
frosken Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Neineineineinei! *fortrenge* Bruk svartsekk-metoden. Da går det ganske fort. Alternativt kan du jo ringe adoptivdattera og si hun får komme hjem fra ferie for å hjelpe til! 0 Siter
frosken Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg glemte å påpeke at det er bra du ikke er ferdig ennå, slik at du kanskje rekker å oppdage hvor gøy det er å male innen du er ferdig! pedagogisk hilsen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Du må fyre opp anlegget med noe aggresiv favorittmusikk. Da går det meste som en lek. Hvilket anlegg? Og kabelen som knytter iPoden til Tivoliradioen min er også "borte". 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Jeg glemte å påpeke at det er bra du ikke er ferdig ennå, slik at du kanskje rekker å oppdage hvor gøy det er å male innen du er ferdig! pedagogisk hilsen *Kvelefornemmelser* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Bruk svartsekk-metoden. Da går det ganske fort. Alternativt kan du jo ringe adoptivdattera og si hun får komme hjem fra ferie for å hjelpe til! Hehe, hun kommer hjem i morra. Og adoptivsønnen er snart ferdig med dagens oppkjøring til Noway Cup. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hvilket anlegg? Og kabelen som knytter iPoden til Tivoliradioen min er også "borte". Ikke anlegg? Hvordan kommer man gjennom hverdagen uten anlegg? Da utsetter du malinga og tar turen innom HiFi-klubben. Med mindre du svidde av alle pengene i Italia, naturligvis. 0 Siter
frosken Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hehe, hun kommer hjem i morra. Og adoptivsønnen er snart ferdig med dagens oppkjøring til Noway Cup. Vasker de gulv mot en klekkelig belønning? Og kanskje en enda større belønning for rundvask av badet... Hils henne fra meg:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Ikke anlegg? Hvordan kommer man gjennom hverdagen uten anlegg? Da utsetter du malinga og tar turen innom HiFi-klubben. Med mindre du svidde av alle pengene i Italia, naturligvis. Har ikke turt å sjekke kontoen ennå. 0 Siter
frosken Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Ikke anlegg? Hvordan kommer man gjennom hverdagen uten anlegg? Da utsetter du malinga og tar turen innom HiFi-klubben. Med mindre du svidde av alle pengene i Italia, naturligvis. Hun trenger å MALE og RYDDE! Ikke gi henne undskyldninger til å forlate huset! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hun trenger å MALE og RYDDE! Ikke gi henne undskyldninger til å forlate huset! Alt går så mye raskere med trøkk fra anlegget. 0 Siter
frosken Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Alt går så mye raskere med trøkk fra anlegget. En bra radio får gjøre nytten når man leker håndverkter! 0 Siter
petter smart Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Maskeringstape er for pingler! Har du noen gang sett en proff maler maskere? Jeg har sett resultatet etter enkelte "proffe" folk, slik som de som malte leiligheten vi kjøpte. De hadde klint maling over absolutt alt. Men jeg har faktisk en sjelden gang sett dem bruke maskeringstape. Men det er kjappere å bruke egnede pensler eller sparklebrett. 0 Siter
frosken Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har sett resultatet etter enkelte "proffe" folk, slik som de som malte leiligheten vi kjøpte. De hadde klint maling over absolutt alt. Men jeg har faktisk en sjelden gang sett dem bruke maskeringstape. Men det er kjappere å bruke egnede pensler eller sparklebrett. En av de tingene jeg er stolt over å kunne er nettopp å ha såpass kontroll på pensler at jeg ikke trenger å maskere. Det handler om kvalitet på penslene samt kontroll:-) Malte noen hundre timer sammen med en malermester for mange år siden, og det satte sine spor. (Men mariaflyfly har med rette maskert godt...*s*) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 En av de tingene jeg er stolt over å kunne er nettopp å ha såpass kontroll på pensler at jeg ikke trenger å maskere. Det handler om kvalitet på penslene samt kontroll:-) Malte noen hundre timer sammen med en malermester for mange år siden, og det satte sine spor. (Men mariaflyfly har med rette maskert godt...*s*) Ja, for mariaflyfly må gå på gangen, fordi hun ikke er så flink til å male som kjepphøye frosken! *mongostemme á la Harald Eia* 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hvis du har som mål å bli ferdig i år, kan du vel utsette resten til romjula eller noe... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Hvis du har som mål å bli ferdig i år, kan du vel utsette resten til romjula eller noe... Du sier noe... ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Hun trenger å MALE og RYDDE! Ikke gi henne undskyldninger til å forlate huset! Tenk om du hadde vært like strukturert når det gjelder din egen ryddling som når det gjelder min! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Tror jeg heller tar en tur i Haven jeg ;-) Ja, for det hørtes jo ordentlig kjipt ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.