Alana Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Ja, for det hørtes jo ordentlig kjipt ut! Uff, ja! Jeg skal prøve å holde det ut. 0 Siter
Line Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hehe... du har min største medfølelse! Driver og maler tak selv, måtte bare ha et lite pusterom her nå... må ned og fortsette om noen minutter. Søren som den der malinga spruter da! Kommer nok helt hvitprikkete på jobb i natt! Hehehe... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Hehe... du har min største medfølelse! Driver og maler tak selv, måtte bare ha et lite pusterom her nå... må ned og fortsette om noen minutter. Søren som den der malinga spruter da! Kommer nok helt hvitprikkete på jobb i natt! Hehehe... Du vil nok få en eller annen mystisk prikke-diagnose, og bli sendt hjem igjen. 0 Siter
frosken Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Ja, for mariaflyfly må gå på gangen, fordi hun ikke er så flink til å male som kjepphøye frosken! *mongostemme á la Harald Eia* Frosker som i går malte et rom for flyfly har lov til å være litt kjepphøye... 0 Siter
frosken Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Tenk om du hadde vært like strukturert når det gjelder din egen ryddling som når det gjelder min! Hvis jeg var deg, så ville jeg ikke utbrodert det der videre. *vurderer alvorlige sanksjoner* 0 Siter
mAd Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Føler med deg. Vi skal tapetsere/skifte lister på stua, pusse opp (les: bytte ut) kjøkkenet, skifte gulv på gang og kjøkken og male doen.. gaahh.. er en grunn til at vi aldri kommer oss igang.. KJEDELIG! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Føler med deg. Vi skal tapetsere/skifte lister på stua, pusse opp (les: bytte ut) kjøkkenet, skifte gulv på gang og kjøkken og male doen.. gaahh.. er en grunn til at vi aldri kommer oss igang.. KJEDELIG! Du har min fulle sympati og medfølelse. Men det skal sies at ingen i verden har finere soverom enn jeg har fått i kveld! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Hvis jeg var deg, så ville jeg ikke utbrodert det der videre. *vurderer alvorlige sanksjoner* *ondskapsfull latter* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Frosker som i går malte et rom for flyfly har lov til å være litt kjepphøye... Det er nesten sant... Og du skal få vannmelon når du skal male mer, jeg har jo en stor gang som trenger maling også! *entusiastisk* Men si at jeg har det fineste soverommet du har sett noen gang, dah? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Ja, for mariaflyfly må gå på gangen, fordi hun ikke er så flink til å male som kjepphøye frosken! *mongostemme á la Harald Eia* Kan jeg og få høre den Harald Eiaparodien så jeg ikke er helt utenfor. Du skal få slippe å gå på gangen her for jeg har ingen gang, bare svalgang ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 Kan jeg og få høre den Harald Eiaparodien så jeg ikke er helt utenfor. Du skal få slippe å gå på gangen her for jeg har ingen gang, bare svalgang ) Og svalgangen din er jo egentlig ganske hyggelig. Dersom rampen hadde blitt sendt på den, hadde jo rampen kunne røyka, til og med! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 hvor faen har du vært. savna deg joh! kom og ta leiligheten min også 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det er nesten sant... Og du skal få vannmelon når du skal male mer, jeg har jo en stor gang som trenger maling også! *entusiastisk* Men si at jeg har det fineste soverommet du har sett noen gang, dah? Siden du har minnet meg på behovet for opprydning og oppussing hjemme hos oss, så spørs det om jeg ikke heller holder meg med vannmelon selv og forblir her... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 hvor faen har du vært. savna deg joh! kom og ta leiligheten min også Dream on, Bella. Jeg skal aldri mer male i mitt liv. Muahaha! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 Siden du har minnet meg på behovet for opprydning og oppussing hjemme hos oss, så spørs det om jeg ikke heller holder meg med vannmelon selv og forblir her... Hmmm... Jaja, nå har jeg ihvertfall kvitta meg med alt trashet, samt svidd av nesten 5.000,- på Ikea... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.