Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til dere som er eller har vært gravide! :)

Hvor langt var dere på vei da dere kjente det på kroppen?

Jeg er nå 5+3 men kjenner ingenting bortsett fra litt ømme pupper. Ellers er det ingenting annet som skulle tilsi at jeg er gravid... :)

Men det kommer nok vil jeg tro!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239890-n%C3%A5r-kjente-dere-det-p%C3%A5-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Vel, jeg kjente ingenting jeg, ante ikke noe, men mensen kom ikke og jeg tenkte jeg fikk ta en test. Svimte jo nesten av jo, den var positiv den ;-)

He he, gikk en stund før jeg kjente så mye, var 8 uker da jeg fant det ut, og symptom kom ikke før sånn ca 10-11 uker.

Så det er normalt med begge deler antar jeg :o)

Gratuler da!

Mitt eneste symptom var at mensen ikke dukket opp.

Ellers var jeg veldig tappet for energi i dagene før mens men trodde det var pga langvarig stress på jobben og ble sykemeldt i noen dager. I ettertid har jeg skjønt at det kom av hormonene som herjet i kroppen uten at jeg visste det.

Jeg merket ikke noe til graviditeten før 6-8 fullgåtte uker. Da kom symptomene gradvis og holdt seg der til ca 16 fullgåtte uker.

Så bare nyt at du ikke har noen symptomer. Du vil helt sikkert få noen av dem før eller siden.

sammfunnskritiker

Vel, jeg kjente ingenting jeg, ante ikke noe, men mensen kom ikke og jeg tenkte jeg fikk ta en test. Svimte jo nesten av jo, den var positiv den ;-)

He he, gikk en stund før jeg kjente så mye, var 8 uker da jeg fant det ut, og symptom kom ikke før sånn ca 10-11 uker.

Så det er normalt med begge deler antar jeg :o)

Gratuler da!

Dag en- nesten...

Annonse

Heheh.. med meg tok det ganske lang tid. Vel, med hjelp fra doktoren da..

Er nå i uke 28 som tilsier at jeg ble gravid i januar. Kjente ømme pupper ganske mye i febr samt hadde hyppig vannlating. Tok test hjemme - den var positiv. Var så hos doktoren to ganger på 1 uke - der var de negative. Gav opp og regnet med at doktoren hadde rett. (pga medisiner får jeg ikke mensen):

Vel, juni kommer og jeg er sikker i min sak når jeg kjenner spark! Ca uke 19.

Går til doktoren og krever ny test - som nå er positiv. Jaja, godt jeg ønsket meg barnet. Så hadde det ikke vært for doktoren hadde jeg "visst" det i ca uke 5-6 men ingen symptomer som kvalme og oppkast samt doktorens "nei" gjør at jeg legger alt tilside..

Er nå snart 7 mnd på vei, og har visst om dette i ca 1 mnd.. kort svangerskap:) hehe

Heheh.. med meg tok det ganske lang tid. Vel, med hjelp fra doktoren da..

Er nå i uke 28 som tilsier at jeg ble gravid i januar. Kjente ømme pupper ganske mye i febr samt hadde hyppig vannlating. Tok test hjemme - den var positiv. Var så hos doktoren to ganger på 1 uke - der var de negative. Gav opp og regnet med at doktoren hadde rett. (pga medisiner får jeg ikke mensen):

Vel, juni kommer og jeg er sikker i min sak når jeg kjenner spark! Ca uke 19.

Går til doktoren og krever ny test - som nå er positiv. Jaja, godt jeg ønsket meg barnet. Så hadde det ikke vært for doktoren hadde jeg "visst" det i ca uke 5-6 men ingen symptomer som kvalme og oppkast samt doktorens "nei" gjør at jeg legger alt tilside..

Er nå snart 7 mnd på vei, og har visst om dette i ca 1 mnd.. kort svangerskap:) hehe

For en herlig historie! Det gir håp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...