Gjest KariKruskakli Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Kommentar fra datter på 15 år: -Mamma du er ganske pen og du har en slank og fin figur, men de slappa låra dine står ikke helt i stil til resten av deg. -Men jeg er jo 40 da, tross alt! - Du skylder på alderen for alt du! *snøft* Får visst komme i gang med treningen igjen. Litt for lang ferie. 0 Siter
Gjest flotte lår:) Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 hehe, er du fornøyd så er det vel greit? tenåringsjenter kan jo være temmelig infame:)) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 He-he, synes ikke det var så gal attest fra en fjortiss-datter jeg. :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 He-he, synes ikke det var så gal attest fra en fjortiss-datter jeg. :-) Jo,når jeg hadde hengt meg opp i låra mine fra før av så Hun hadde et budskap, og forsto vel at hun måtte starte litt pent;) Har lagt på meg et par kilo i ferien etter alle resturantbesøkene, og det synes på låra med en gang. Rart at det tar mange uker å trene låra faste og fine, men at det bare tar noen få dager før de er slappe igjen. Slitsomt:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.