Gjest trudelutti Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Det er mulig jeg skal flytte inn i en leilighet som ligger i 1.etasje, i en gate der trikken kjører forbi veldig ofte. Det er vanlige vinduer, ikke noe isolerglass. Vil dette være svært plagsomt eller er det en tilvenningssak? Jeg er ganske ømfindtlig når det gjelder bråk når jeg skal sove eller konsentrere meg. noen som har erfaringer med å være nabo til en av Oslos trikkelinjer? 0 Siter
cathlin Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 3. etasje over trikken gikk bra. 1. har jeg ingen erfaring med 0 Siter
NeaNoor Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Bor i 5. etg., i en gård som ligger helt nært trikkelinja. Man hører den jo, men jeg legger ærlig talt ikke merke til den mer. Men jeg flyttet inn bare for noen måneder siden og gården var da totalrenovert. Regner med nye vinduer demper støy bedre enn gamle. 0 Siter
Nick#7 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har bodd i 3.etasje og i 5 etasje i gate med trikk og vanlige vinduer. Alt rista, men jeg vente meg til det. Det var egentlig verre når bussene starta utenfor. Jeg har også bodd med T-banen rett utenfor soveromsvinduet. Det rista ikke, men bråkte mye mer. Jeg syntes det på en måte var vanskeligere å vende seg til t-banen enn til trikken. I tillegg var det litt ekkelt at alle kunne se rett inn i leiligheten når de kjørte forbi. Deilig å ikke bo sånn lenger 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Trikken er ingenting mot måkebilen og feiebilene 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Det venner du deg til. Jeg er oppvokst med trikken som nabo og du hører den ikke etterhvert. Det eneste er de gangene de renser skinnene, det er helt grusomt. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 løsning: ørepropper. det kan være tilvenningssak, men i lengden er det stressende. 0 Siter
mynaeve Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Jeg ville aldri bodd rett ved siden av en trikkeskinne, i hvert fall ikke i første. Det bråker noe helt forjævlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.