Gjest by og syden Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har lyst å reise til et varmt land på ferie, der jeg både kan få shoppet og ligge på stranda. Noen tips? 0 Siter
tiv Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Oslo? Evt Barcelona, Montpellier, Nice, Varna, Southampton, Brighton, Lisboa, og ikke minst Riga - fantastiske strender der! 0 Siter
MiLLa36 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Oslo? Evt Barcelona, Montpellier, Nice, Varna, Southampton, Brighton, Lisboa, og ikke minst Riga - fantastiske strender der! Poros, Aegina, Spetses eller Hydra som alle ligger en liten båttur utenfor Athen? 0 Siter
Osiris Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Rimini har begge deler, både strand og shopping. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Barcelona har jeg blitt tipset av en annen. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Poros, Aegina, Spetses eller Hydra som alle ligger en liten båttur utenfor Athen? Det er en stund fra Athen sentrum til havna i Pireus... 0 Siter
mettewa Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Palma på Mallorca! Har vært der to ganger på weekendtur, bodd i sentrum, og brukt fem minutter med taxi for å komme ut til nydelige strender. Byen er passe stor, har masse flotte butikker og nydelige restauranter. Du får billige flyturer med flere operatører, og jeg tipser gjerne om billig og bra hotell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.