Gå til innhold

J***a telefonselger!

Anbefalte innlegg

Gjest fresende frue
Skrevet

En telefonselger ringte, og hun spurte om jeg var kona til *****. Jeg har nemlig reservert meg mot telefonsalg, og jeg trodde mannen min også hadde det. Hun snakket som en foss om en spørreundersøkelse med bare 6 spørsmål og.. Jeg ga telefonen videre til mannen min. To minutter senere sa han at de kommer på døren om en time med en konfekteske han "vant" og de skal nok demonstrere noe. Jeg er så sinnsykt rasende akkurat nå! De ringte igjen rett etter og da han sa at de allerede hadde ringt la de bare på. Så han fikk ikke sagt noe mer heller. Jeg føler det hele svært ukomfortabelt!

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ta deg en lang spasertur, så du slipper å se de folka...

Eller er du redd for at mannen din skal bli manipulert til et teit kjøp?

Gjest fresende frue
Skrevet

Ta deg en lang spasertur, så du slipper å se de folka...

Eller er du redd for at mannen din skal bli manipulert til et teit kjøp?

Jeg vil ikke ha selgere i huset, men jeg er ikke sikker på om han hadde kjøpt noe. Nå ringte de igjen og var rett rundt hjørnet. Mannen min sa at det ikke passet fordi vi hadde fått besøk, og de spurte om de ikke kunne komme alikevel! Så utrolig frekt! Så ville de komme i morgen, men han sa at da var han nok på fylla..... Så nå sitter jeg her og lurer på om de plutselig dukker opp en dag. Mannen min er på jobb i ukedagene så da blir det jeg som må si nei. Men jeg klarer ikke slik usikkerhet!

mariaflyfly
Skrevet

Jeg vil ikke ha selgere i huset, men jeg er ikke sikker på om han hadde kjøpt noe. Nå ringte de igjen og var rett rundt hjørnet. Mannen min sa at det ikke passet fordi vi hadde fått besøk, og de spurte om de ikke kunne komme alikevel! Så utrolig frekt! Så ville de komme i morgen, men han sa at da var han nok på fylla..... Så nå sitter jeg her og lurer på om de plutselig dukker opp en dag. Mannen min er på jobb i ukedagene så da blir det jeg som må si nei. Men jeg klarer ikke slik usikkerhet!

Usikkerhet?

Er det ikke bare å si "Beklager, vi er ikke interessert", da?

Gjest fresende frue
Skrevet

Usikkerhet?

Er det ikke bare å si "Beklager, vi er ikke interessert", da?

Usikkerhet fordi de plutselig kan ringe på døren en dag.... Jeg skal si nei.

mariaflyfly
Skrevet

Usikkerhet fordi de plutselig kan ringe på døren en dag.... Jeg skal si nei.

Ja, men om de så skulle ringe på døra, er det også bare å avvise høflig. :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hvis de dukker opp, så lat som du ikke skjønner noen ting, og si at du ikke har noen avtale med dem.

Eller kanskje du til og med kan tulle litt med dem? Late som om du har tenkt til å bite på agnet de legger ut, og at de liksom får deg til å bli interessert i hva det nå er, og så, når de har prata lenge nok, tverrvender du og sier at du ikke er interessert likevel.

Tillat deg å ha en liten sadistisk djevel bak øret som driter i hva de måtte tro eller mene om situasjonen, he-he...

Gjest fresende frue
Skrevet

Hvis de dukker opp, så lat som du ikke skjønner noen ting, og si at du ikke har noen avtale med dem.

Eller kanskje du til og med kan tulle litt med dem? Late som om du har tenkt til å bite på agnet de legger ut, og at de liksom får deg til å bli interessert i hva det nå er, og så, når de har prata lenge nok, tverrvender du og sier at du ikke er interessert likevel.

Tillat deg å ha en liten sadistisk djevel bak øret som driter i hva de måtte tro eller mene om situasjonen, he-he...

Jeg prøver nok å bli kvitt selgeren(e) med en gang.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg prøver nok å bli kvitt selgeren(e) med en gang.

Lykke til - håper du slipper å se dem!

Selgere kan være noe herk...

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...