keinstein Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hva gjør vi da? Nå venter jeg på at strømmen går og det blir mørkt som natten. Jeg har to LED-lykter og en LED-lampe. Klok av skade. Forrige år ble det så vanvittig mørkt, lenge. Veldig upraktisk. En kul i hue og en halvknust skinnlegg. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Da venter vi på døden! Her i bygda skal alle dø. En gang. Det er ei dødsbygd. 0 Siter
Femma Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Her er det romlevær igjen. 4 dager på rad her nå. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Her er det romlevær igjen. 4 dager på rad her nå. Er du en sånn som drar ut alle kontakter og holder høy beredskap? 0 Siter
cathlin Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Her i bygda skal alle dø. En gang. Det er ei dødsbygd. En gang løp jeg over en eng barfot i lyn og torden mens regnet fosset fra himmelen, og overlevde. 0 Siter
Femma Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Er du en sånn som drar ut alle kontakter og holder høy beredskap? Ja, iallefall da det har vært så jævlig som i de siste dagene. Tornado jo :-o 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Her er det romlevær igjen. 4 dager på rad her nå. Her går vi å venter på lyn og torden, har vært lummert i to dager nå. Håper det smeller og blinker snart slik at vi får letta på trykket, oppfriskning trengs, blir så svett og daff av dette været. 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 En gang løp jeg over en eng barfot i lyn og torden mens regnet fosset fra himmelen, og overlevde. Det tordna litt her jeg bor i går. Var bare sånn fise greier. ville ha mer rammel jeg,og ikke sånn pingle lyning! Jeg bare elsker når det tordner og går gjerne der jeg IKKE skal være bare for å få med meg lynet og høre rammelet! hehe.... Var utrygt i dag også,men ikke hørt noe enda! Håper og håper og håper..... 0 Siter
ekte nick Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Da skrur du av pc'n din brennkvikt! En meterolog har sagt, at folk som ikke er redde i tordenvær, er enten uvitende eller dumme. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Da skrur du av pc'n din brennkvikt! En meterolog har sagt, at folk som ikke er redde i tordenvær, er enten uvitende eller dumme. Eller så er de meterologer? 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Det tordna litt her jeg bor i går. Var bare sånn fise greier. ville ha mer rammel jeg,og ikke sånn pingle lyning! Jeg bare elsker når det tordner og går gjerne der jeg IKKE skal være bare for å få med meg lynet og høre rammelet! hehe.... Var utrygt i dag også,men ikke hørt noe enda! Håper og håper og håper..... Vi håper du skriver litt mer forståelig norsk. En dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.