Gå til innhold

Jeg har testet positivt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Over 1 år, og uten prevensjon i 2 1/2 år, men det ble til slutt :)

Åh, det var litt gode nyheter for meg også ;) Vi har prøvd i over eit år uten eit lite hint av resultat...Gjorde dokke noko spesielt denne gongen, eller alt slik som "vanleg" (eller kva eg skal seie...)? Teit spørsmål i grunn, menmen...

Gjest Sissimor

Åh, det var litt gode nyheter for meg også ;) Vi har prøvd i over eit år uten eit lite hint av resultat...Gjorde dokke noko spesielt denne gongen, eller alt slik som "vanleg" (eller kva eg skal seie...)? Teit spørsmål i grunn, menmen...

Heh..hadde nesten ikke sex..men tydeligvis til riktig tidspunkt :) haha...på vei til utredning, men så langt kom vi ikke..kanskje tingen er å be om utredning..fikk iallefall fart på sakene her i gården :) slappa kanskje av bedre...lykke til!

Heh..hadde nesten ikke sex..men tydeligvis til riktig tidspunkt :) haha...på vei til utredning, men så langt kom vi ikke..kanskje tingen er å be om utredning..fikk iallefall fart på sakene her i gården :) slappa kanskje av bedre...lykke til!

:) Takk for svar...

Dokke er så heldig!!! :) Håper snart det blir oss også..(vi har vore til utredning).

Gratulerer så mye !!!

Vi prøvde i 5 år med nr. 1 og 3 år med nr. 2, begge gangene stod vi på venteliste til prøverør, og begge gangene "klarte vi det selv" :). Tror det gjelder for mange, at de roer seg litt ned, tenker på litt andre ting.

Lykke til i svangerskapet !!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...