Gjest Sissimor Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Klip meg i armen! Bit meg i armen! Kan ikke tro det er sant :) et nyyyydelig etterlengta strek lyyyyyser imot meg..håper bare spiren vil sitte i magehybelen i 9 mnd ååå, vi er så glade! 0 Siter
solbaer Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Gratulerer så masse! Dokke får litt å feire i helga! Prøvd lenge?? 0 Siter
solbaer Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Gratulere så masse! Dokke får litt å feire i helga!! Prøvd lenge?? 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hurra!! =) Husker det øyeblikket jeg selv hadde to streker, det var like fantastisk som da han ble født. Jeg ble svimmel og helt i ekstase!! Gratulerer så mye!! =)) Kjempe koslig! 0 Siter
Gjest Sissimor Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Gratulerer så masse! Dokke får litt å feire i helga! Prøvd lenge?? Over 1 år, og uten prevensjon i 2 1/2 år, men det ble til slutt 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Gratulere så mye.Jeg ble litt sjalu no ja :-) 0 Siter
solbaer Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Over 1 år, og uten prevensjon i 2 1/2 år, men det ble til slutt Åh, det var litt gode nyheter for meg også Vi har prøvd i over eit år uten eit lite hint av resultat...Gjorde dokke noko spesielt denne gongen, eller alt slik som "vanleg" (eller kva eg skal seie...)? Teit spørsmål i grunn, menmen... 0 Siter
Gjest Sissimor Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Åh, det var litt gode nyheter for meg også Vi har prøvd i over eit år uten eit lite hint av resultat...Gjorde dokke noko spesielt denne gongen, eller alt slik som "vanleg" (eller kva eg skal seie...)? Teit spørsmål i grunn, menmen... Heh..hadde nesten ikke sex..men tydeligvis til riktig tidspunkt haha...på vei til utredning, men så langt kom vi ikke..kanskje tingen er å be om utredning..fikk iallefall fart på sakene her i gården slappa kanskje av bedre...lykke til! 0 Siter
solbaer Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Heh..hadde nesten ikke sex..men tydeligvis til riktig tidspunkt haha...på vei til utredning, men så langt kom vi ikke..kanskje tingen er å be om utredning..fikk iallefall fart på sakene her i gården slappa kanskje av bedre...lykke til! Takk for svar... Dokke er så heldig!!! Håper snart det blir oss også..(vi har vore til utredning). 0 Siter
tuss&troll Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Heh..hadde nesten ikke sex..men tydeligvis til riktig tidspunkt haha...på vei til utredning, men så langt kom vi ikke..kanskje tingen er å be om utredning..fikk iallefall fart på sakene her i gården slappa kanskje av bedre...lykke til! Gratulerer så mye !!! Vi prøvde i 5 år med nr. 1 og 3 år med nr. 2, begge gangene stod vi på venteliste til prøverør, og begge gangene "klarte vi det selv" . Tror det gjelder for mange, at de roer seg litt ned, tenker på litt andre ting. Lykke til i svangerskapet !!! 0 Siter
Baby2007? Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Gratulerer så mye! Jeg ble også litt sjalu nå. Håper bare jeg er like heldig som deg! 0 Siter
Gjest nybegynnern Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Gratulerer, håper det går bra! Åh, jeg håper ikke det tar like lang tid for oss... 0 Siter
Mathildaa Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Ååh!! Gratulerer så mye!!! Er bare en smuuule missunelig nå, ja!!;-) Kos deg med svangerskapet og håper alt går bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.