jubalong70 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124769 0 Siter
Prozak Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg ville ikke trodd det, men slik israel har turet frem i de siste par ukene - mot hele verdens vilje, med unntak av det jødefinansierte USA - så er det ikke så mye som overrasker meg lenger. Bevisst bombing av FN-poster, etter at de har motsatt seg at FN skal gå inn med fredsbevarende tropper, et angrep med en kraft som ikke på noen måte står i forhold til det de "tar hevn" for. Nei, nå har israel mistet min respekt. Jeg støttet dem til å begynne med, når de reagerte på kidnappingen og drapet/drapene. Men nå har de gått langt, langt over streken. "......................................." 0 Siter
Gjest ledig nick Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Sannheten er det første offeret i krig. Ingen grunn til å stole helt på pressen da. Tidligere har man fått rapporter om terrorister som bruker ambulanser til transport av personell og våpen. Terrorister som skjuler seg i kjellere til bolighus. Alt vel vitende om at skyts og raketter blir besvart når de angriper Israel. Det første som slår en som leser om konflikten er intensiteten, desparasjonen og at hele Sør-Libanon var er krutt-tønne. Folk som i utgangspunktet frivillig bor i Sør-Libanon, enten det er sivile eller folk fra FN eller terrorister, ba også om trøbbel. For det passer så utmerket godt åfor politisk korrekte å klandre Israel for alt mulig rart og nedtone/unnlate kritikk av motparten - hykleriet når nye høyder for vår venstrevridde presse og deres sympatisører. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Sannheten er det første offeret i krig. Ingen grunn til å stole helt på pressen da. Tidligere har man fått rapporter om terrorister som bruker ambulanser til transport av personell og våpen. Terrorister som skjuler seg i kjellere til bolighus. Alt vel vitende om at skyts og raketter blir besvart når de angriper Israel. Det første som slår en som leser om konflikten er intensiteten, desparasjonen og at hele Sør-Libanon var er krutt-tønne. Folk som i utgangspunktet frivillig bor i Sør-Libanon, enten det er sivile eller folk fra FN eller terrorister, ba også om trøbbel. For det passer så utmerket godt åfor politisk korrekte å klandre Israel for alt mulig rart og nedtone/unnlate kritikk av motparten - hykleriet når nye høyder for vår venstrevridde presse og deres sympatisører. Jeg savner substans og henvisning til faktiske forhold og data, blandet i din "syting" over "den røde fare". Hvis du har det, så tar jeg det seriøst. Det du gjør her er imidlertid ingenting annet enn det du anklager "motparten" for: Å skylde på de andre, og peke å si "Det er DEM som er slemme!" "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.