Gjest gråms Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei, jeg er en jente på 26 år. Har vært sammen med kjæresten i to år. Vi har det stort sett fint, men i det siste har jeg fått en vond følelse. Det gjelder en venninne av han som han ha kjent litt lenger enn meg. Hun sender han ofte tekstmeldinger om de skal finne på noe sammen, uten å spørre om jeg vil være med. Vi har alle tre gått i samme klasse og har alle tre mye til felles og god kjemi. Men hun vil altså kun trffe han.. Jeg føler at hun ikke respekterer at vi faktisk er kjærester. Hun sender han tekstmeldinger ganske så ofte, ofte bare om hverdagslige ting som takk for en fin kveld i går, håper vi snart kan gjøre det igjen osv.. Ofte blir de lenge borte sammen, og det er ikke bare snakk om en kaffe liksom, men å gå ut og spise og drikke øl til langt på natt. Og så blir det tekstmeldinger neste dag.. Jeg har av og til spurt om det er mulig for meg å være med også, men da blir han sint og sier at han trenger venner som bare er hans. I min vennekrets er slikt helt utenkelig, jeg treffer aldri gutevenner alene, og om de har kjærester er det i allefall helt utenkelig. Jeg vet ikke om jeg kan kalle medg sjalu, for jeg er på ingen måte redd for å miste han, eller at han skal ha følelser for henne. Jeg synes bare det er så vanskelig å ikke bli inkludert. Noen som kan prøve å forstå han for meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239913-sjalu/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
UKJENT,MEN IKKE GLEMT Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg forstår deg.jeg ville også følt det på samme måten. Men samtidig er det veldig sunt for ham å treffe jenter som han kan spørre om ting som han ikke kan snakke med deg om. og det er sant at han bør kunne ha venner som bare han treffer, men det er ikke akseptabelt når han overkjører deg og ikke hører på deg når du sier at du vil være med. den ideelle situasjonen burde være at han spurte deg om du ville bli med, men at du sa nei, dere kan få ta en tur alene.Kan ikke du ta med deg en kompis på slike ting da? kanskje han føler det samme som du føler plutselig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239913-sjalu/#findComment-1857434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.