Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Noen som har noe å anbefale? Får aldri tid til å følge med på noen tv-serier fast,pga litt variabel/ubekvem arbeidstid. Har første sesong av LOST,men ikke fått kjøpt nr 2 ennå. Men jeg vil gjerne ha tips på flere gode/spennende serier. Har tenkt på the 4400,krøniken, C.S.I(vet ikke om jeg syns det ser så spennende ut). Andre? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Twin Peaks. Sopranos. The Wire. The Shield. Six Feet Under. Carnivale. Deadwood. Da skulle du ha litt å gjøre resten av året. 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Twin Peaks. Sopranos. The Wire. The Shield. Six Feet Under. Carnivale. Deadwood. Da skulle du ha litt å gjøre resten av året. Var en del det ja. Hvilke velger du om du må plukke ut to? Hva med : the O.C? The L word? 24? Finnes Grey`s anatomy på DVD? Litt tidlig kanskje? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg ser også serier på dvd nå. X-files og Sopranos. Det finnes mange gode serier på dvd! Jeg har fått anbefalt Six feet under, Stargate og Deadwood. Ellers har du jo bl.a. Twin peaks, Carnivale, Northern exposure, 70's show, Black books. 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg ser også serier på dvd nå. X-files og Sopranos. Det finnes mange gode serier på dvd! Jeg har fått anbefalt Six feet under, Stargate og Deadwood. Ellers har du jo bl.a. Twin peaks, Carnivale, Northern exposure, 70's show, Black books. Hmm.. jeg får lese litt om dem. Har ikke hørt om alle der før :=) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hmm.. jeg får lese litt om dem. Har ikke hørt om alle der før :=) Hva liker du å se på (genre)? 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hva liker du å se på (genre)? Det meste, ikke sci-fi(bortsett fra x-files hvis det regnes som sci-fi),og ikke altfor mye action. Liker litt sånn som man kan kjenne seg igjen i, og litt spenning 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Frustrerte Fruer, Sex og Singelliv. Akkurat de to seriene har jeg sett på tv men takk for forslag 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Akkurat de to seriene har jeg sett på tv men takk for forslag Okai!!! Hva med 24, Friends, Twin Peaks, Buffy the vampire slayer, Sopranos. (Har ikke sett noen utenom Friends, men ser de finnes på www.cdon.com) 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg ser også serier på dvd nå. X-files og Sopranos. Det finnes mange gode serier på dvd! Jeg har fått anbefalt Six feet under, Stargate og Deadwood. Ellers har du jo bl.a. Twin peaks, Carnivale, Northern exposure, 70's show, Black books. Må si jeg heller mest mot six feet under. Tror ikke de andre er noe for meg 0 Siter
Gemini Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg liker CSI, tror jeg ville startet med originalen (fra Las Vegas, tror den er på 6 sesonger). CSI Miami som en god nr. 2. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Var en del det ja. Hvilke velger du om du må plukke ut to? Hva med : the O.C? The L word? 24? Finnes Grey`s anatomy på DVD? Litt tidlig kanskje? Hvis jeg skal velge ut to av de der: Sopranos og Carnivale. Men det er vanskelig å velge. Samtlige er meget gode. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Må si jeg heller mest mot six feet under. Tror ikke de andre er noe for meg Hvis du heller mot Six Feet Under kjøper du den. Det er en fantastisk god serie. 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Twin Peaks. Sopranos. The Wire. The Shield. Six Feet Under. Carnivale. Deadwood. Da skulle du ha litt å gjøre resten av året. Blir nok six feet under på meg 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Okai!!! Hva med 24, Friends, Twin Peaks, Buffy the vampire slayer, Sopranos. (Har ikke sett noen utenom Friends, men ser de finnes på www.cdon.com) Jeg tenker litt på 24 også. Har du fulgt med på serien? Spennende? Jeg så en liten bit av episoden i går,og syns ikke det virka så spennende,men kanskje ikke rart når jeg kommer inn midt i serien 0 Siter
frosken Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Twin Peaks. Sopranos. The Wire. The Shield. Six Feet Under. Carnivale. Deadwood. Da skulle du ha litt å gjøre resten av året. Hva slags serie er carnivale? Synes forøvrig du burde hatt csi på lista di:-) 0 Siter
frosken Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg liker CSI, tror jeg ville startet med originalen (fra Las Vegas, tror den er på 6 sesonger). CSI Miami som en god nr. 2. Vi har også sett mye på csi. Utrolig praktisk å ha episodene på dvd, da jeg altfor ofte sovner når jeg ser på tv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hva slags serie er carnivale? Synes forøvrig du burde hatt csi på lista di:-) Carnivale er en overnaturlig greie der kampen mellom det gode og det onde råder, og det hele utspilles gjennom et omreisende tivoli. Her: http://dvdarkivet.no/review.php?dvdID=1123164914 Det jeg har sett av CSI (kun en håndfull episoder) er ræva. Velg heller The Shield eller The Wire hvis politiserier er tingen. 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Carnivale er en overnaturlig greie der kampen mellom det gode og det onde råder, og det hele utspilles gjennom et omreisende tivoli. Her: http://dvdarkivet.no/review.php?dvdID=1123164914 Det jeg har sett av CSI (kun en håndfull episoder) er ræva. Velg heller The Shield eller The Wire hvis politiserier er tingen. Carnivale hørtes jo egentlig veldig bra ut Kanskje det blir den i stedet. Eller begge to 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.