frosken Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Carnivale er en overnaturlig greie der kampen mellom det gode og det onde råder, og det hele utspilles gjennom et omreisende tivoli. Her: http://dvdarkivet.no/review.php?dvdID=1123164914 Det jeg har sett av CSI (kun en håndfull episoder) er ræva. Velg heller The Shield eller The Wire hvis politiserier er tingen. Vi har tilsammen 6 sesonger med csi og synes de er bra. Liker også at hver episode kan sees uavhengig av de foregående. Enig i at The wire og The Shield.er bra. Liker ikke innslag av overnaturlige fenomener, så tror ikke jeg skal forsøke meg på carnivale... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Carnivale hørtes jo egentlig veldig bra ut Kanskje det blir den i stedet. Eller begge to Begynn med Six Feet Under. Den appellerer nok til flere enn Carnivale. Dog er samtlige serier jeg nevnte i mitt første innlegg meget gode serier. 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Hva med 24? Syntes første episodene av sesong en var "så-där" men er nå langt inni sesong 5. Kjempespennende:) 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Begynn med Six Feet Under. Den appellerer nok til flere enn Carnivale. Dog er samtlige serier jeg nevnte i mitt første innlegg meget gode serier. Okei da men er fryktelig mange sesonger da.. Men er det spennende nok blir dem vel kjøpt inn dem også 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Finnes det ingen sykehus-serier på DVD bortsett fra E.R og Nip/tuc? 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Finnes det ingen sykehus-serier på DVD bortsett fra E.R og Nip/tuc? Fant nettopp grey`s anatomy på DVD. Bra serie? Gikk glipp av de to første episodene så har ikke fulgt med 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg tenker litt på 24 også. Har du fulgt med på serien? Spennende? Jeg så en liten bit av episoden i går,og syns ikke det virka så spennende,men kanskje ikke rart når jeg kommer inn midt i serien Jeg har ikke sett en eneste episode , men kjenner flere som er fullstendig hekta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.