Gå til innhold

Tv-serier/serier på DVD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Carnivale er en overnaturlig greie der kampen mellom det gode og det onde råder, og det hele utspilles gjennom et omreisende tivoli.

Her:

http://dvdarkivet.no/review.php?dvdID=1123164914

Det jeg har sett av CSI (kun en håndfull episoder) er ræva.

Velg heller The Shield eller The Wire hvis politiserier er tingen.

Vi har tilsammen 6 sesonger med csi og synes de er bra. Liker også at hver episode kan sees uavhengig av de foregående.

Enig i at The wire og The Shield.er bra.

Liker ikke innslag av overnaturlige fenomener, så tror ikke jeg skal forsøke meg på carnivale...

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Carnivale hørtes jo egentlig veldig bra ut :) Kanskje det blir den i stedet. Eller begge to :)

Begynn med Six Feet Under. Den appellerer nok til flere enn Carnivale.

Dog er samtlige serier jeg nevnte i mitt første innlegg meget gode serier.

Skrevet

Hva med 24? Syntes første episodene av sesong en var "så-där" men er nå langt inni sesong 5. Kjempespennende:)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Begynn med Six Feet Under. Den appellerer nok til flere enn Carnivale.

Dog er samtlige serier jeg nevnte i mitt første innlegg meget gode serier.

Okei da :) men er fryktelig mange sesonger da.. Men er det spennende nok blir dem vel kjøpt inn dem også :)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Finnes det ingen sykehus-serier på DVD bortsett fra E.R og Nip/tuc?

Gjest soljenta_83
Skrevet

Finnes det ingen sykehus-serier på DVD bortsett fra E.R og Nip/tuc?

Fant nettopp grey`s anatomy på DVD. Bra serie? Gikk glipp av de to første episodene så har ikke fulgt med

Skrevet

Jeg tenker litt på 24 også. Har du fulgt med på serien? Spennende? Jeg så en liten bit av episoden i går,og syns ikke det virka så spennende,men kanskje ikke rart når jeg kommer inn midt i serien

Jeg har ikke sett en eneste episode :), men kjenner flere som er fullstendig hekta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...