Gjest Kaptein Miki Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Kan en amerikaner lese bokstavene ä og ö hvis jeg bruker dem i en epost? Det er litt sent å spørre da,siden jeg allerede har gjort det. 0 Siter
Nyttårsjenta' Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Trolig blir de erstattet av en symbol, type [ eller lignende. De har jo ikke bokstavene i sine programmer eller på sine tastatur. Slik pleier det i hvert fall å bli når jeg sender til Europa hvor de ikke har å, æ/ä og ø/ö. 0 Siter
Gjest Kaptein Miki Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Trolig blir de erstattet av en symbol, type [ eller lignende. De har jo ikke bokstavene i sine programmer eller på sine tastatur. Slik pleier det i hvert fall å bli når jeg sender til Europa hvor de ikke har å, æ/ä og ø/ö. Jeg tenkte kanskje at de var litt mer internasjonale enn æ og ø.Så vidt jeg vet,så har jo tyskerne ä og ö. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Ja, det er jeg temmelig sikker på. Det er vel bare laget ved å trykke på "to-prikker-tasten" før bokstaven..? 0 Siter
Gjest Kaptein Miki Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Ja, det er jeg temmelig sikker på. Det er vel bare laget ved å trykke på "to-prikker-tasten" før bokstaven..? Ja,de er jo det. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Ja,de er jo det. Jeg tror det går fint... 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 De kan i hvert fall lese når jeg skriver ü så det regner jeg med. Æ,ø og å blir i hvert fall bare tull. 0 Siter
Gemini Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Tror nok tegnene vises riktig, men at amerikanere ikke vet hvordan det uttales uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.