Gå til innhold

amputert finger

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ei jente på 30 år som mistet høyre pekefinger ved en ulykke for tre uker siden.Har fortsatt mye vondt,og sørger en del. Er det andre som har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
kakki1365380609
Skrevet

Skjønner hvordan du har det, det er ikke noe kjekt. Trøster deg med at det går seg nok til :o)

Skrevet

Stakkars, jeg har vondt av deg i den situasjone du har kommet i! Jeg fant frem til deg en amerikansk eller engelsk nettside som gir endel informasjon og støtte. Så hvis du er god i engelsk, kan du se på den.

http://www.amputeeadvocate.com/

Under Message of Hope, bør du særlig trykke på Emotinal Impact, der de bl.a.skriver:

Mennesker som har mistet lemmer går gjennom de samme stadiene av sorg som man gjør hvis man mister en kjær person: sinne, benektning, depresjon og etter hvert akseptering". (min erfaring med sorg er at følelsene kommer ikke alltid i samme rekkefølge, eller de kan skifte i perioder).

Det er lurt, slik du gjør her, å prøve å komme i kontakt med andre i tilsvarende situasjon. Jeg aner ikke om det finnes noen egen pasientforening for disse, men det burde sykehuset eller fastlegen din kunne finne ut for deg?

Skrevet

Jeg har ingen erfaring på området, men vil bare si jeg føler med deg.

Gjest prust
Skrevet

En tremenning av meg oppplevde det samme tidlig i sommer, og han er veldig langt nede nå. Han murer seg inne og vil ikke snakke. Anbefaler at du har noen å snakke med :)

Klem!

Skrevet

farfaren min har en halv lillefinger på venstre hånd og en halv ringfinger på høyre. Eller omvendt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...