Gå til innhold

Teddybear

Anbefalte innlegg

teddybear1365381005

Hei.

Er blitt gravid, og er usikker på hvem faren er. Min siste mens startet torsdag 8.juni, og jeg hadde samleie mandag 12.juni med den personen jeg er glad i ( vi er ikke sammen). Var akkurat ferdig med mensen. Jeg hadde samleie igjen med en annen lørdag 17.juni. Tok testen fredag 14.juli som viste seg å være positiv. Fikk time til lege onsdag 19.juli, og var egentlig bestemt på å ta abort, men har blitt usikker i det siste. Hadde konkludert med at det måtte være han siste som jeg hadde samleie med, som var faren. Var til kontroll på sykehuset i forkant av en eventuell abort onsdag 26.juli, og det ble tatt en vaginal ultralyd på meg som viste at jeg var 6uker og 5 dager på vei. Og da regnet jeg ut at det måtte være han første som var faren. Er denne ultralyden 100 % til å stole på, og kan det stemme at det er han første jeg hadde samleie med som kan være faren? Håper på et svar så fort som mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239934-teddybear/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...