Gjest lakrisfigur Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Dæven nå har jeg prøvesmakt godt og blandet, og er så kvaaaalm! Ble litt mye av det gode. For jeg har jo sittet her å spist litt etterpå og da.Hehe. Noen andre som er med i panelet? 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Men sånn rent bortsett fra at du har forspist deg - kan du anbefale disse greiene? Er det en ny blandingspose det her, eller? 0 Siter
Gjest lakrisfigur Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Men sånn rent bortsett fra at du har forspist deg - kan du anbefale disse greiene? Er det en ny blandingspose det her, eller? nix, samme godt å blandet som er i butikkene. Men med forskjellig konsistens, var tre forskjellige poser. Jeg kjente ikke om det var forskjellig smak i de forskjellige posene. Tror ikke det. Iallefal er jeg driitkvalm nå... 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Jeg sitter her med tre poser og har hittil bare tittet bort på dem. Tror ikke det er dagen til å prøve i dag. 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Prøvesmakt godt og blandet? Den eksisterer jo, det er nye smaker man skal teste ut. Godt og blandet-posen er en "gave" du får, som takk for hjelpen. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 nix, samme godt å blandet som er i butikkene. Men med forskjellig konsistens, var tre forskjellige poser. Jeg kjente ikke om det var forskjellig smak i de forskjellige posene. Tror ikke det. Iallefal er jeg driitkvalm nå... Du får holde deg til lakrisen neste gang, da Lakrisfigur! ;-) 0 Siter
Gjest lakrisfigur Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Prøvesmakt godt og blandet? Den eksisterer jo, det er nye smaker man skal teste ut. Godt og blandet-posen er en "gave" du får, som takk for hjelpen. nææi, det var de samme smakene. Bare forskjellig konsistens...Fikk tre poser, merket med tre forskjellige nummer.Og spørsmålene var stillt til hver enkelt pose. Fikk to poser lakerol som takk for hjelpen. 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 nææi, det var de samme smakene. Bare forskjellig konsistens...Fikk tre poser, merket med tre forskjellige nummer.Og spørsmålene var stillt til hver enkelt pose. Fikk to poser lakerol som takk for hjelpen. Okei:o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 nææi, det var de samme smakene. Bare forskjellig konsistens...Fikk tre poser, merket med tre forskjellige nummer.Og spørsmålene var stillt til hver enkelt pose. Fikk to poser lakerol som takk for hjelpen. Det samme fikk jeg. Jeg har bare sett på posene og skjønte ikke helt forskjellen men da vet jeg i hvert fall hva det går ut på ) 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg fikk også denne pakken. Posen med de heeelt myke lakrisene,var såå god 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Tuuuiii-pfft-spytt-uææ. Flotte eksempler på onomatopoetikon! 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Flotte eksempler på onomatopoetikon! Ordet i seg selv er en prøvelse. Smækk. Lyden fra bunnen av søppeldunken når posen med svineriet blir kastet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Ordet i seg selv er en prøvelse. Smækk. Lyden fra bunnen av søppeldunken når posen med svineriet blir kastet. Hi, hi! 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Eyh, har ikke fått noe jeg! Er riktignok ikke hjemme, men får da annen post (midlertidig omadressering). Og jeg svarte på emailen vi fikk (eller fulgte linken og svarte der) at jeg ville fortsette som prøvesmaker. Hmm... litt redd for at jeg har gjort en feil og ikke får flere pakker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.