Gå til innhold

Leaf prøvessmakingspanel

Anbefalte innlegg

Gjest lakrisfigur
Skrevet

Dæven nå har jeg prøvesmakt godt og blandet, og er så kvaaaalm! Ble litt mye av det gode. For jeg har jo sittet her å spist litt etterpå og da.Hehe.

Noen andre som er med i panelet?

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

Men sånn rent bortsett fra at du har forspist deg - kan du anbefale disse greiene?

Er det en ny blandingspose det her, eller?

Gjest lakrisfigur
Skrevet

Men sånn rent bortsett fra at du har forspist deg - kan du anbefale disse greiene?

Er det en ny blandingspose det her, eller?

nix, samme godt å blandet som er i butikkene. Men med forskjellig konsistens, var tre forskjellige poser.

Jeg kjente ikke om det var forskjellig smak i de forskjellige posene. Tror ikke det. Iallefal er jeg driitkvalm nå...

Skrevet

Jeg sitter her med tre poser og har hittil bare tittet bort på dem.

Tror ikke det er dagen til å prøve i dag.

Skrevet

Prøvesmakt godt og blandet?

Den eksisterer jo, det er nye smaker man skal teste ut. Godt og blandet-posen er en "gave" du får, som takk for hjelpen.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

nix, samme godt å blandet som er i butikkene. Men med forskjellig konsistens, var tre forskjellige poser.

Jeg kjente ikke om det var forskjellig smak i de forskjellige posene. Tror ikke det. Iallefal er jeg driitkvalm nå...

Du får holde deg til lakrisen neste gang, da Lakrisfigur!

;-)

Gjest lakrisfigur
Skrevet

Prøvesmakt godt og blandet?

Den eksisterer jo, det er nye smaker man skal teste ut. Godt og blandet-posen er en "gave" du får, som takk for hjelpen.

nææi, det var de samme smakene. Bare forskjellig konsistens...Fikk tre poser, merket med tre forskjellige nummer.Og spørsmålene var stillt til hver enkelt pose. Fikk to poser lakerol som takk for hjelpen.

Skrevet

nææi, det var de samme smakene. Bare forskjellig konsistens...Fikk tre poser, merket med tre forskjellige nummer.Og spørsmålene var stillt til hver enkelt pose. Fikk to poser lakerol som takk for hjelpen.

Okei:o)

Skrevet

Det samme fikk jeg. Jeg har bare sett på posene og skjønte ikke helt forskjellen men da vet jeg i hvert fall hva det går ut på :o)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg fikk også denne pakken. Posen med de heeelt myke lakrisene,var såå god :)

Skrevet

Tuuuiii-pfft-spytt-uææ.

Flotte eksempler på onomatopoetikon!

Skrevet

Flotte eksempler på onomatopoetikon!

Ordet i seg selv er en prøvelse.

Smækk. Lyden fra bunnen av søppeldunken når posen med svineriet blir kastet.

Skrevet

Ordet i seg selv er en prøvelse.

Smækk. Lyden fra bunnen av søppeldunken når posen med svineriet blir kastet.

Hi, hi!

Skrevet

Eyh, har ikke fått noe jeg! Er riktignok ikke hjemme, men får da annen post (midlertidig omadressering). Og jeg svarte på emailen vi fikk (eller fulgte linken og svarte der) at jeg ville fortsette som prøvesmaker. Hmm... litt redd for at jeg har gjort en feil og ikke får flere pakker :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...