Atene Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Etter at stuen er ferdig pusset opp, flyttet jeg tilbake tv'en og koblet den opp. Men fjernkontrollen virker ikke! Noen som har en god forklaring? (Ja, jeg HAR sjekket batteriene.) 0 Siter
Osiris Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Sjekk instruksjonsboka. Kan hende den må søkes inn mot tv'n 0 Siter
Atene Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Sjekk instruksjonsboka. Kan hende den må søkes inn mot tv'n Glemte å si at jeg har sjekket instruksjonsboka også... etter at jeg sjekket batteriene. 0 Siter
fresja Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 En fjernkontroll varer normalt mye kortere tid enn et TV. Jeg slet ut mange på mitt forige TV. Jeg pleidde ta de med til TN-forhandleren evt fjernkontrollforhandleren når jeg ikke fikk de til å virke lenger. 0 Siter
bouenas Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Glemte å si at jeg har sjekket instruksjonsboka også... etter at jeg sjekket batteriene. Akkurat samme problem her! Kjøpte ny tv i vår, og nå funker ikke fjernkontrollen. Utrolig irriterende. Dvs, den røde lille lampen på tv'n lyser når jeg trykker på fjernkontrollen - men ingenting skjer....!! Ingen endring av kanal, lyd, tekst-t osv. Mega irriterende. Funket fint da den var ny, men den er bare 2 1/2 mnd gammel. Noen tips? 0 Siter
Gjest regner jeg med Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Akkurat samme problem her! Kjøpte ny tv i vår, og nå funker ikke fjernkontrollen. Utrolig irriterende. Dvs, den røde lille lampen på tv'n lyser når jeg trykker på fjernkontrollen - men ingenting skjer....!! Ingen endring av kanal, lyd, tekst-t osv. Mega irriterende. Funket fint da den var ny, men den er bare 2 1/2 mnd gammel. Noen tips? du har prøvd å bytte batteri? 0 Siter
Gjest regner jeg med Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 åh,ja...leste ikke hele tråden i sted.-unnskyld 0 Siter
Gjest regner jeg med Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 har ingen forklaring,men du får vel en ny på garantien 0 Siter
bouenas Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 du har prøvd å bytte batteri? Jepp. Riktignok noen jeg hadde hatt liggende en stund, men ubrukte. Får kjøpe noen helt ferske og prøve.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.