Åsemor Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Ja, that's me. Klokken er elleve på en fredags kveld. Gutt på 12 år eller noe (rundt regnet ut fra kun kroppsstørrelse) kjører moped opp og ned gata, med faren bakpå. Guttungen har hjelm, faren har ikke. Jeg har lyst til å ringe purken. På pur faenskap og for å få litt fred og ro i gata. Bor langt pokker i vold på bondelandet og det støyer mye mer med en moped her enn en moped i byen gjør når det er all slags andre lyder i nærheten. Men nå fikk jeg vel blåst ut litt så nå er jeg ikke like irritert lenger. 0 Siter
org Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Herlighet, tenker ikke den faren med huet eller? Jeg hadde nok ringt, tenk hvis noe skjer! 0 Siter
fineline Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Beklager nå så jeg tråden rett nedenfor;) 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Er det du som skal snart gifte deg? Er du naboen min, kanskje? 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Irriterende. Enkelte eier bare ikke folkeskikk, og når de i tillegg tyr til ulovligheter... 0 Siter
fineline Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Er du naboen min, kanskje? Nei jeg har ikke moped;) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Velkommen til bondelandet! Neida, jeg bare tuller, men jeg må innrømme at jeg ser mye mer til slikt nå når vi bor "på landet" Det verste var vel den gangen jeg så akkurat det samme, men de veltet... Da hoppet vi opp alle mann her, og fikk jo omtrent infarkt. Men tror du de lærte? Dessverre ikke. 0 Siter
Gjest også irritert nabokjerring Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Grusomt irriterende, nabogutten her har crosser (som bråker noe forferdelig) og en firhjuling, han rasser på rundt husene i gata her. Jeg blir irritert av lyden og bråket selv om det er midt på dagen . 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Ta et bilde, skriv "med kopi til onkel politi" bakpå og gi det til faren. Du trenger ikke sende det til politiet. Dessuten trenger de konsesjon for å drive crossløype eller motorsykkelløp i et bebodd område eller på vei, selv om det bare er en motorsykkel. I motsatt fall får de bot. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Ta et bilde, skriv "med kopi til onkel politi" bakpå og gi det til faren. Du trenger ikke sende det til politiet. Dessuten trenger de konsesjon for å drive crossløype eller motorsykkelløp i et bebodd område eller på vei, selv om det bare er en motorsykkel. I motsatt fall får de bot. Kjører de uten skilt på veien, kan faren miste lappen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.