Gå til innhold

Prippen nabokjerring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, that's me.

Klokken er elleve på en fredags kveld. Gutt på 12 år eller noe (rundt regnet ut fra kun kroppsstørrelse) kjører moped opp og ned gata, med faren bakpå. Guttungen har hjelm, faren har ikke.

Jeg har lyst til å ringe purken. På pur faenskap og for å få litt fred og ro i gata. Bor langt pokker i vold på bondelandet og det støyer mye mer med en moped her enn en moped i byen gjør når det er all slags andre lyder i nærheten.

Men nå fikk jeg vel blåst ut litt så nå er jeg ikke like irritert lenger. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet, tenker ikke den faren med huet eller? Jeg hadde nok ringt, tenk hvis noe skjer!

Skrevet

Beklager nå så jeg tråden rett nedenfor;)

Skrevet

Er det du som skal snart gifte deg?

Er du naboen min, kanskje? ;)

Skrevet

Irriterende. Enkelte eier bare ikke folkeskikk, og når de i tillegg tyr til ulovligheter...

Skrevet

Er du naboen min, kanskje? ;)

Nei jeg har ikke moped;)

Gjest Shira12
Skrevet

Velkommen til bondelandet!

Neida, jeg bare tuller, men jeg må innrømme at jeg ser mye mer til slikt nå når vi bor "på landet"

Det verste var vel den gangen jeg så akkurat det samme, men de veltet... Da hoppet vi opp alle mann her, og fikk jo omtrent infarkt.

Men tror du de lærte? Dessverre ikke.

Gjest også irritert nabokjerring
Skrevet

Grusomt irriterende, nabogutten her har crosser (som bråker noe forferdelig) og en firhjuling, han rasser på rundt husene i gata her. Jeg blir irritert av lyden og bråket selv om det er midt på dagen :(.

Skrevet

Ta et bilde, skriv "med kopi til onkel politi" bakpå og gi det til faren. Du trenger ikke sende det til politiet.

Dessuten trenger de konsesjon for å drive crossløype eller motorsykkelløp i et bebodd område eller på vei, selv om det bare er en motorsykkel. I motsatt fall får de bot.

Skrevet

Ta et bilde, skriv "med kopi til onkel politi" bakpå og gi det til faren. Du trenger ikke sende det til politiet.

Dessuten trenger de konsesjon for å drive crossløype eller motorsykkelløp i et bebodd område eller på vei, selv om det bare er en motorsykkel. I motsatt fall får de bot.

Kjører de uten skilt på veien, kan faren miste lappen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...