Gjest velg livet Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 ettersom enkelte morer seg med å skrive tulleinnlegg ang. depresjon mm, vet man aldri om man skriver med en person som virkelig er i nød,eller ikke. det gjør at man kan kvie seg for å svare,også. håper de som driver med dette forstår at de ødelegger for de som virkelig sliter. dette var ikke en hentydning til noe innlegg i kveld,men jeg vet det har forekommet tidligere kvelder. 0 Siter
Gjest velg livet Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 og jeg sikter her spesielt til nattsvermeren,"90210" og snoooopy. 0 Siter
sheba Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Helt enig med deg her, når det kommer til psykiske problemer er det temmelig vågalt og slenge med leppa vil jeg si.... men på et åpent chattested som dol vil det alltid være noen som drøyer tiden med og være "drittsekker", sånn er det bare, tror ikke de virkelig ser konsekvensene av sine svar til et nedbrutt menneske........ enkelte mennesker ser kun sin egen ensomhet og tar ut sin frustrasjon på de gale plassene.. 0 Siter
Gjest velg livet Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Helt enig med deg her, når det kommer til psykiske problemer er det temmelig vågalt og slenge med leppa vil jeg si.... men på et åpent chattested som dol vil det alltid være noen som drøyer tiden med og være "drittsekker", sånn er det bare, tror ikke de virkelig ser konsekvensene av sine svar til et nedbrutt menneske........ enkelte mennesker ser kun sin egen ensomhet og tar ut sin frustrasjon på de gale plassene.. tror du forresten at de tre var 1 og samme person? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 og jeg sikter her spesielt til nattsvermeren,"90210" og snoooopy. Siden det er du som den senere tid har produsert innlegg nettopp med de ovenfornevnte nick, foreslår vi nå at du tar en pause fra dol. Nok er nok! 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 og jeg sikter her spesielt til nattsvermeren,"90210" og snoooopy. Hva? Var du alle de,er det sant? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 tror du forresten at de tre var 1 og samme person? Jeg tror de er du! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Hva? Var du alle de,er det sant? Det har egentlig vært mer innlysende enn alle de andre trollene her inne Akkurat den synes jeg var superlett å kjenne igjen at var samme person, men tidligere har jeg ikke alltid sett det "alle andre" sier er så lett å gjenkjenne. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1154143816' post='3223286] Jeg tror de er du! Det skrev jo webbis litt under her også Så det er fire... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det har egentlig vært mer innlysende enn alle de andre trollene her inne Akkurat den synes jeg var superlett å kjenne igjen at var samme person, men tidligere har jeg ikke alltid sett det "alle andre" sier er så lett å gjenkjenne. Jeg synes også det. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det har egentlig vært mer innlysende enn alle de andre trollene her inne Akkurat den synes jeg var superlett å kjenne igjen at var samme person, men tidligere har jeg ikke alltid sett det "alle andre" sier er så lett å gjenkjenne. Javel Jeg tenker i grunn ikke så mye på hvem som skriver innleggene,henger meg mer opp i hva som står der..ja ja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.