Gå til innhold

upassende med tulleinnlegg ang.psykisk helse

Anbefalte innlegg

Gjest velg livet
Skrevet

ettersom enkelte morer seg med å skrive tulleinnlegg ang. depresjon mm, vet man aldri om man skriver med en person som virkelig er i nød,eller ikke.

det gjør at man kan kvie seg for å svare,også.

håper de som driver med dette forstår at de ødelegger for de som virkelig sliter.

dette var ikke en hentydning til noe innlegg i kveld,men jeg vet det har forekommet tidligere kvelder.

Videoannonse
Annonse
Gjest velg livet
Skrevet

og jeg sikter her spesielt til nattsvermeren,"90210" og snoooopy.

Skrevet

Helt enig med deg her, når det kommer til psykiske problemer er det temmelig vågalt og slenge med leppa vil jeg si.... men på et åpent chattested som dol vil det alltid være noen som drøyer tiden med og være "drittsekker", sånn er det bare, tror ikke de virkelig ser konsekvensene av sine svar til et nedbrutt menneske........

enkelte mennesker ser kun sin egen ensomhet og tar ut sin frustrasjon på de gale plassene..

Gjest velg livet
Skrevet

Helt enig med deg her, når det kommer til psykiske problemer er det temmelig vågalt og slenge med leppa vil jeg si.... men på et åpent chattested som dol vil det alltid være noen som drøyer tiden med og være "drittsekker", sånn er det bare, tror ikke de virkelig ser konsekvensene av sine svar til et nedbrutt menneske........

enkelte mennesker ser kun sin egen ensomhet og tar ut sin frustrasjon på de gale plassene..

tror du forresten at de tre var 1 og samme person?

Gjest Moderator
Skrevet

Siden det er du som den senere tid har produsert innlegg nettopp med de ovenfornevnte nick, foreslår vi nå at du tar en pause fra dol.

Nok er nok!

Gjest Mirandolina
Skrevet

Hva?

Var du alle de,er det sant?

Angelica :o)
Skrevet

tror du forresten at de tre var 1 og samme person?

Jeg tror de er du!

Gjest Persille
Skrevet

Hva?

Var du alle de,er det sant?

Det har egentlig vært mer innlysende enn alle de andre trollene her inne :)

Akkurat den synes jeg var superlett å kjenne igjen at var samme person, men tidligere har jeg ikke alltid sett det "alle andre" sier er så lett å gjenkjenne.

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1154143816' post='3223286]

Jeg tror de er du!

Det skrev jo webbis litt under her også :)

Så det er fire...

hare1365380455
Skrevet

Akkurat den synes jeg var superlett å kjenne igjen at var samme person, men tidligere har jeg ikke alltid sett det "alle andre" sier er så lett å gjenkjenne.

Jeg synes også det.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Javel :)

Jeg tenker i grunn ikke så mye på hvem som skriver innleggene,henger meg mer opp i hva som står der..ja ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...