Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For kanskje 3 uker siden begynte det å gjøre vondt i penis da jeg trakk ned forhuden på penis. Det var enten etter sex eller onanering. En slags blodåre eller noe sånt stakk fram ytterst på forhuden, samtidig som det ble ømt og stramt. Så, når kjæresten min dro på ferie tok jeg en pause for å se om det ga seg av seg selv. Det gjorde det. Men etter litt onanering igjen er det tilbake.

Hva er dette? Og kan det ha noe med at jeg har tatt i for hardt? Jeg er 18 år og håper på et positivt svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239963-vondt-i-penis-blod%C3%A5re-viser-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest the caveman 16

penisen er et rart innstrument. det kan hende d tok i for hardt en gang du onanerte eller om kjæresten din var tørr en gang dere hadde litt "ivrig" sex slik at penisen din ble utsatt for friksjon. da kunne du for.eks ha forstrukket den lille "tråden" på forsiden av penisen din. den andre gangen vil jeg tippe du ikke ventet lenge nok, eller ble litt for ivrig igjen.

som jeg vet er det ikke noen spesefikke sykdommer med det symptomet, men hviss det ikke går over etter lengre tid må du nok gå til legen og ikke et forum...

• 2 uker senere...
Gro Isachsen, Sexolog

Dersom smerten fortsatt er der anbefaler jeg at du oppsøker legen din og får en vurdering av hva som kan være galt. Om det er strengen eller et annet sted på forhuden som gjør vondt er vanskelig å avgjøre. Høyest sannsynlig er dette noe som kan rettes på en enkel måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...