Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som så mye annet går også vekten opp og ned ;-)

Selv legger jeg alltid først på meg på armene. Overarmene blir lubne som pølser....

Deretter ansiktet, halsen og puppene. Så ryggen og hoftene.

Rumpe, lår og ben holder seg slanke..

Sukk, kunne det ikke heller vært littegrann jevnere fordelt.. :-)

Hvor legger du på deg først?

Jada, jeg kjeder meg litt i disse sene nattetimer, siden jeg spør om sånt tull ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1154143857' post='3223287]

Magen :/

Jeg legger på meg rundt magen/livet. Når jeg slanker meg tar jeg av på lårene. Så figuren blir verre jo eldre jeg blir!

Gjest må ta av litt....
Skrevet

Jeg legger på meg rundt magen/livet. Når jeg slanker meg tar jeg av på lårene. Så figuren blir verre jo eldre jeg blir!

Magen her også.

Skrevet

Det blir jevnt fordelt. Men heldigvis sjelden jeg legger på meg. Og gjør jeg det, går jeg lett ned igjen.

Skrevet

Jeg lagrer fett på rumpa. Greit å ha et lager i tilfelle dårligere tider, er det ikke ;-)

Skrevet

Jeg lagrer fett på rumpa. Greit å ha et lager i tilfelle dårligere tider, er det ikke ;-)

Jo, så absolutt veldig greit :-)

Skrevet

Det blir jevnt fordelt. Men heldigvis sjelden jeg legger på meg. Og gjør jeg det, går jeg lett ned igjen.

Heldiggris!! :-)

Skrevet

Jeg blir også verre med alderen. Stor oppe og liten nede.. ;-(

Skrevet

Heldiggris!! :-)

Blir vel verre med årene, så får nyte det så lenge det varer. ;)

Gjest mikromolly
Skrevet

Puppene, ansiktet, magen-i den rekkfølgen. Mens jeg helst kunne tenke meg litt mere kjøtt på armene, for de er skikkelig pinglearmer:-/ Det legger seg aldri der man vil!

Skrevet

Nå må jeg tenke meg om her. Magen tror jeg, men det er ikke den som forsvinner først.

Gjest Shira12
Skrevet

Sukk, magen dessverre.

Og så ser man det godt i ansiktet mitt om jeg legger på meg.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

På rumpa, hoftene og magen. Jeg er så "heldig" at det legger seg jevnt over alt.

Skrevet

Puppene, ansiktet, magen-i den rekkfølgen. Mens jeg helst kunne tenke meg litt mere kjøtt på armene, for de er skikkelig pinglearmer:-/ Det legger seg aldri der man vil!

Av og til har jeg virkelig solide mannfolkarmer..

Du kan gjerne få litt av meg ;-)

Gjest Aimabel
Skrevet

legger vel på meg jevnt, men det synes så godt på dansehåndtakene fordi de alltid har vært en str større enn resten.

Skrevet

Omvendt her -lår og rompe først - så pupper, ansikt, armer -og til sist (ja, for jeg håper det er sist) MAGEN - -grynt

Skrevet

Magen her også. Men den er på vei bort, altså. Jeg så jo ut som jeg var i 6. mnd. Nå ser jeg ut som jeg er i 4. mnd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...