Gjest midia Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 magen og ryggen. la på meg 10 kilo etter røykeslutt å alt kom rundt magen. Holder på å avvenner meg fra cola og takker vann med smak for at det går fint. 0 Siter
org Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 magen og ryggen. la på meg 10 kilo etter røykeslutt å alt kom rundt magen. Holder på å avvenner meg fra cola og takker vann med smak for at det går fint. Jeg avvente meg fra cola i begynnelsen av juni, og har gått ned 3 kg så langt. Men jeg var "syk" i tre dager; hodepine, uggen, humørsyk... Etter den tid har det gått bra. Vann med smak er en god ting. Likeså iste og appelsinjuice. Et tips til godt vann, er å fylle ei plastdrikkeflaske halvt opp, og legge den i fryseren. Neste dag fyller du opp flaska, og da har du isvann i flere timer! Sitrondråper er godt i. Og sikkert agurk, litt jordbær (?) etc. Hvordan takler du avvenninga? Jeg tør ikke smake cola, for jeg vet hvor avhengig jeg var!!! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Jeg avvente meg fra cola i begynnelsen av juni, og har gått ned 3 kg så langt. Men jeg var "syk" i tre dager; hodepine, uggen, humørsyk... Etter den tid har det gått bra. Vann med smak er en god ting. Likeså iste og appelsinjuice. Et tips til godt vann, er å fylle ei plastdrikkeflaske halvt opp, og legge den i fryseren. Neste dag fyller du opp flaska, og da har du isvann i flere timer! Sitrondråper er godt i. Og sikkert agurk, litt jordbær (?) etc. Hvordan takler du avvenninga? Jeg tør ikke smake cola, for jeg vet hvor avhengig jeg var!!! Jeg måtte bare ha et glass i går kveld. Har gått bra så langt etter dette. Håper jeg også klarer å ta av litt sånn at jeg får på meg buksene mine igjen. Måtte få opp et par størrelser for å få rumpa nedi buksa å det liker jeg svært dårlig. Har prøvd med vann fra springen med sitron dråper i, det smakte ikke noe godt. Jeg har aldri vært glad i vann men begynner å venne meg på det nå så får jeg bare koste på meg drikkeflasker med vann fra butikken. Bonaqua er godt ikke farris/bris det er pyton det. Imsdal med pære og ingefær var heller ikke så værst. Lykke til med avvenning du også! 0 Siter
org Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg måtte bare ha et glass i går kveld. Har gått bra så langt etter dette. Håper jeg også klarer å ta av litt sånn at jeg får på meg buksene mine igjen. Måtte få opp et par størrelser for å få rumpa nedi buksa å det liker jeg svært dårlig. Har prøvd med vann fra springen med sitron dråper i, det smakte ikke noe godt. Jeg har aldri vært glad i vann men begynner å venne meg på det nå så får jeg bare koste på meg drikkeflasker med vann fra butikken. Bonaqua er godt ikke farris/bris det er pyton det. Imsdal med pære og ingefær var heller ikke så værst. Lykke til med avvenning du også! Takk, takk. Og jeg tror jeg gjør lurt i å ikke "bare ta en liten sup" for jeg var halvgal etter cola. Vil ikke bli det igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.