ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Lite er deiligere enn en fin sykletur i morgensola, ned til en strand fullstendig tømt for andre pustende skapninger enn meg, en haug med fugler, noen ender og en bråte gjess. En svømmetur i det blikkstille vannet, luftørking i den svake sola, og en halvtimes sykletur hjem igjen, for så å spise en bedre frokost nå her foran skjermen, før jeg går i dusjen. Må si jeg føler meg ganske bra akkurat nå. Men det irriterer meg litt at jeg selv i Norge tenker irrasjonelle haitanker når jeg er ute og svømmer, og at det tidvis skremmer vannet av meg. 0 Siter
Osiris Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Irrasjonelle haitanker? Ei venninne av meg sprang opp av et basseng på grunn av en skygge hun trodde var en hai. I Pirbadet i Trondheim. *lol* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 Irrasjonelle haitanker? Ei venninne av meg sprang opp av et basseng på grunn av en skygge hun trodde var en hai. I Pirbadet i Trondheim. *lol* Hehe. Godt å vite at noen er verre enn meg. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 åh, jeg blir så glad i deg når du skriver sånt.. føler meg så mye mindre alene! vi er fortsatt litt nevrotisk for sjøormer.. ikke sant? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 åh, jeg blir så glad i deg når du skriver sånt.. føler meg så mye mindre alene! vi er fortsatt litt nevrotisk for sjøormer.. ikke sant? Eh ... jeg har aldri fryktet sjøorm, men det er sannsynligvis fordi jeg aldri har badet i innsjøer hvor det bor monstre. Jeg hadde helt sikkert hatt problemer med å bade i Loch Ness. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 *misunnelig* Jeg elsker morgenbading! Men det er vel ingen haier her? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Irrasjonelle haitanker? Ei venninne av meg sprang opp av et basseng på grunn av en skygge hun trodde var en hai. I Pirbadet i Trondheim. *lol* Hehe... 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det hørtes ut som en kjempeflott start på dagen! :-D Jeg syklet en ganske lang tur igår ettermiddag, men da var det en del folk og biler ute, så det var langtfra den roen du skriver om her. Men det er uansett godt å sykle og få tråkka litt ekstra så en kjenner at en bruker kroppen. Bra trening det. :-) Idag har jeg stort sett holdt på med rydding og litt vask. Sov til neste ni...da ble jeg vekket av min snart-samboer som hadde vært ute siden åtte og holdt på med diverse jobbing i hagen. - jeg får ta igjen jobbingen og stå på litt nå jeg isteden. Kan ikke sitte på dol når det er mye som skal gjøres. :-) (hører banking og saging utenfor vinduet) Men senere idag skal vi begge på GlaMat og kose oss utover kvelden i det flotte sommerværet! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det hørtes ut som en kjempeflott start på dagen! :-D Jeg syklet en ganske lang tur igår ettermiddag, men da var det en del folk og biler ute, så det var langtfra den roen du skriver om her. Men det er uansett godt å sykle og få tråkka litt ekstra så en kjenner at en bruker kroppen. Bra trening det. :-) Idag har jeg stort sett holdt på med rydding og litt vask. Sov til neste ni...da ble jeg vekket av min snart-samboer som hadde vært ute siden åtte og holdt på med diverse jobbing i hagen. - jeg får ta igjen jobbingen og stå på litt nå jeg isteden. Kan ikke sitte på dol når det er mye som skal gjøres. :-) (hører banking og saging utenfor vinduet) Men senere idag skal vi begge på GlaMat og kose oss utover kvelden i det flotte sommerværet! Hils snart-samboeren! Vi skal på besøk i kveld. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 Det hørtes ut som en kjempeflott start på dagen! :-D Jeg syklet en ganske lang tur igår ettermiddag, men da var det en del folk og biler ute, så det var langtfra den roen du skriver om her. Men det er uansett godt å sykle og få tråkka litt ekstra så en kjenner at en bruker kroppen. Bra trening det. :-) Idag har jeg stort sett holdt på med rydding og litt vask. Sov til neste ni...da ble jeg vekket av min snart-samboer som hadde vært ute siden åtte og holdt på med diverse jobbing i hagen. - jeg får ta igjen jobbingen og stå på litt nå jeg isteden. Kan ikke sitte på dol når det er mye som skal gjøres. :-) (hører banking og saging utenfor vinduet) Men senere idag skal vi begge på GlaMat og kose oss utover kvelden i det flotte sommerværet! Jeg skal ut og spise middag og drikke masse øl i kveld, så jeg ser fram til resten av dagen jeg også. Men jeg burde muligens duppe av en time eller to sånn etter hvert, for det ble ikke mange timene på øyet i natt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 *misunnelig* Jeg elsker morgenbading! Men det er vel ingen haier her? Nei, jeg tror ikke det er haier her, og hvis det er det er det vel bare sånne snille haier som ikke spiser mennesker med mindre de har blitt klin kokos og tar meg for å være en liten fisk. Men jeg er jo ingen liten fisk, og det er heller ikke du. Dog er du en hare, og ligger derfor langt tynnere an enn meg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Nei, jeg tror ikke det er haier her, og hvis det er det er det vel bare sånne snille haier som ikke spiser mennesker med mindre de har blitt klin kokos og tar meg for å være en liten fisk. Men jeg er jo ingen liten fisk, og det er heller ikke du. Dog er du en hare, og ligger derfor langt tynnere an enn meg. LOL Neida, de tror nok ikke du er en fisk! Men jeg skal nok passe meg når jeg bader.. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg tenker også på det som er i dypet når jeg svømmer, men jeg tenker på vanlige fisker jeg, og synes de er like skremmende som en hai. Tenk å svømme på en "slimete" fisk. Seriøst altså. Ufff. Sønnen min er en kløpper til å fiske, men han rører ikke fisken med hendene, til sin fars store fortvilelse. Noe må jo den gutten ha arvet fra den tertefine mora si. Ellers er jeg en badeløve. Så lenge alt levende liv i vannet holder seg unna mens jeg bader. Jeg skal kun dukke ned i kaffekoppen i dag. Ha en fin kveld, og dykk sånn passe ned i ølflaska så morgendagen blir bra også) 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Hils snart-samboeren! Vi skal på besøk i kveld. Det skal jeg gjøre. :-) Kos dere på besøk da. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg skal ut og spise middag og drikke masse øl i kveld, så jeg ser fram til resten av dagen jeg også. Men jeg burde muligens duppe av en time eller to sånn etter hvert, for det ble ikke mange timene på øyet i natt. Det blir nok øl på oss og ikveld tenker jeg. Ha en toppers dag og kveld da! :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det skal jeg gjøre. :-) Kos dere på besøk da. :-) Det skal jeg nok! Og det blir nok "bånngass" tenker jeg.... 0 Siter
amber sun Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det skal jeg nok! Og det blir nok "bånngass" tenker jeg.... Aha, dere skal til dem altså. (stikkord: directed...) ;-P hehehe da blir det nok bånngass ja! Fikser-alt-snekkeren hilser tilbake til deg forresten. :-D 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg hadde ikke noen særlig grei start på dagen, våknet med stiv nakke og vissheten om at huset må ryddes, og støvsugeren frem. Får besøk i kveld. Men jeg regner med at dagen tar seg betraktelig opp, når jeg har gjort det jeg skal, og laget en god middag og har godt selskap ) Og kanskje en god vin... 0 Siter
Sofline Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Hai, *lol*... :-) Jeg er alltid imponert over folk som karrer seg opp av senga lørdags morgen. Men når jeg selv klarer det, deilig er det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.