Gå til innhold

Grei start på dagen

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Aha, dere skal til dem altså. (stikkord: directed...) ;-P

hehehe da blir det nok bånngass ja!

Fikser-alt-snekkeren hilser tilbake til deg forresten. :-D

LOL

Regissøren skal med han, men vi skal til de du så bilde av i hylla. :D

Videoannonse
Annonse
  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• keinstein

8

• hare1365380455

6

• amber sun

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Hai, *lol*... :-)

Jeg er alltid imponert over folk som karrer seg opp av senga lørdags morgen. Men når jeg selv klarer det, deilig er det...

Det er ytterst sjelden jeg klarer det, men jeg ser jo at sambo får mye mer ut av dagene sine, han er tidlig oppe og jobber med diverse prosjekt, men jeg er ikke tilsnakkendes. :o)

Skrevet

Åh.., så sjarmerende at også et skikkelig Mannfolk kan være litt pysete.. ;-)

Gjest Mirandolina
Skrevet

Det var en fin start på dagen,såg det for meg :)

Har du sett haisommer på nrk i sommer?

Det er jo små-haier i Norge også,men de skal visst ikke være farlige..værre med steinbitene,de er jo store og biter :(

mariaflyfly
Skrevet

Du har sett for mange dårlige filmer. ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

høres ut som en fin start på dagen. Jeg var også ute og morgenbadet i dag. Hai er jeg ikke redd for. Men jeg er redd for å sparke borti et lik!!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

høres ut som en fin start på dagen. Jeg var også ute og morgenbadet i dag. Hai er jeg ikke redd for. Men jeg er redd for å sparke borti et lik!!!!

Lik er jeg ikke redd for lenger. Men jeg lurte litt første gang jeg sparka borti et. Det går seg dog til med tida, og nå ser jeg ikke på det som mer unormalt enn å sparke borti en manet.

Det er bare å dytte dem unna.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har sett for mange dårlige filmer. ;)

Den første Haisommer er ikke en dårlig film! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var en fin start på dagen,såg det for meg :)

Har du sett haisommer på nrk i sommer?

Det er jo små-haier i Norge også,men de skal visst ikke være farlige..værre med steinbitene,de er jo store og biter :(

Nei, jeg så ikke Haisommer på NRK. Skulle se den her forleden, men fant fort ut at det var nummer 2. Og den suger.

Men jeg har Haisommer (den første) på dvd.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh.., så sjarmerende at også et skikkelig Mannfolk kan være litt pysete.. ;-)

Det er en vanlig feil å ta meg for et skikkelig mannfolk.

Jeg er en helt vanlig fjomp.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hai, *lol*... :-)

Jeg er alltid imponert over folk som karrer seg opp av senga lørdags morgen. Men når jeg selv klarer det, deilig er det...

Jeg kara meg ikke opp. Jeg fikk ikke sove mer. Og da var det ikke noe annet å gjøre.

Men det var deilig. :)

Skrevet

Hai? Jaha. Noe må man ha angst for.

Det er mer sjangs for huggorm i vannet, og noe som kalles "svømmekløe" en snylterlarve som graver seg inn i huden og klør i ukevis. Den graver seg inn hvis du ikke tørker deg godt med håndkle med en gang. Spesielt i stille vann uten andre folk.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Nei, jeg så ikke Haisommer på NRK. Skulle se den her forleden, men fant fort ut at det var nummer 2. Og den suger.

Men jeg har Haisommer (den første) på dvd.

Ja er jo den første som er best da,de andre er jo veeeeldig overdrevet..:)

Gjest Aimabel
Skrevet

Lik er jeg ikke redd for lenger. Men jeg lurte litt første gang jeg sparka borti et. Det går seg dog til med tida, og nå ser jeg ikke på det som mer unormalt enn å sparke borti en manet.

Det er bare å dytte dem unna.

hehe :-D

Hvis det blir så mye lik i vannet at du må kave deg vei, da tror jeg at jeg skal bli landkrabbe.

Skrevet

Ingen grunn til å frykte hai så lenge man kan bekymre seg for brennmaneter!

Startet også dagen med tur og morgenbad i går, og det gir en utrolig god følelse som varer ut over dagen :-)

Skrevet

Ingen grunn til å frykte hai så lenge man kan bekymre seg for brennmaneter!

Startet også dagen med tur og morgenbad i går, og det gir en utrolig god følelse som varer ut over dagen :-)

Brennmanet i ferskvann? Da må de ha svømt seg bort.

Skrevet

Brennmanet i ferskvann? Da må de ha svømt seg bort.

Det må vel eventuelle haier ha gjort også?

Har bare lest hovedinnlegget og kan ikke se at det var opplagt at det er ferskvann han badet i:-)

Skrevet

Har bare lest hovedinnlegget og kan ikke se at det var opplagt at det er ferskvann han badet i:-)

Var det i saltvann? Der er det enda mye mer å være redd for.

Hai også. Håbrann f eks, eller fjesing, eller sild.

Dessuten drukner et par hundre mennesker i året, mange helt uten synlig grunn.

Skrevet

Hai dør i ferskvenn, hovedsaklig fordi nyrene deres skiller ut for mye salt fra kroppen, De får elektrolytt-ubalanse.

Gjest Sjøormen
Skrevet

Høres ut som en hærlig og forfriskende start på dagen, bor du ved havet er du heldig!

Haitankene er kansje bare fyllenerver? var du på byen i går? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...