hare1365380455 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Aha, dere skal til dem altså. (stikkord: directed...) ;-P hehehe da blir det nok bånngass ja! Fikser-alt-snekkeren hilser tilbake til deg forresten. :-D LOL Regissøren skal med han, men vi skal til de du så bilde av i hylla. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Hai, *lol*... :-) Jeg er alltid imponert over folk som karrer seg opp av senga lørdags morgen. Men når jeg selv klarer det, deilig er det... Det er ytterst sjelden jeg klarer det, men jeg ser jo at sambo får mye mer ut av dagene sine, han er tidlig oppe og jobber med diverse prosjekt, men jeg er ikke tilsnakkendes. ) 0 Siter
bouenas Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Åh.., så sjarmerende at også et skikkelig Mannfolk kan være litt pysete.. ;-) 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det var en fin start på dagen,såg det for meg Har du sett haisommer på nrk i sommer? Det er jo små-haier i Norge også,men de skal visst ikke være farlige..værre med steinbitene,de er jo store og biter 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Du har sett for mange dårlige filmer. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 høres ut som en fin start på dagen. Jeg var også ute og morgenbadet i dag. Hai er jeg ikke redd for. Men jeg er redd for å sparke borti et lik!!!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 høres ut som en fin start på dagen. Jeg var også ute og morgenbadet i dag. Hai er jeg ikke redd for. Men jeg er redd for å sparke borti et lik!!!! Lik er jeg ikke redd for lenger. Men jeg lurte litt første gang jeg sparka borti et. Det går seg dog til med tida, og nå ser jeg ikke på det som mer unormalt enn å sparke borti en manet. Det er bare å dytte dem unna. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 Du har sett for mange dårlige filmer. Den første Haisommer er ikke en dårlig film! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 Det var en fin start på dagen,såg det for meg Har du sett haisommer på nrk i sommer? Det er jo små-haier i Norge også,men de skal visst ikke være farlige..værre med steinbitene,de er jo store og biter Nei, jeg så ikke Haisommer på NRK. Skulle se den her forleden, men fant fort ut at det var nummer 2. Og den suger. Men jeg har Haisommer (den første) på dvd. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 Åh.., så sjarmerende at også et skikkelig Mannfolk kan være litt pysete.. ;-) Det er en vanlig feil å ta meg for et skikkelig mannfolk. Jeg er en helt vanlig fjomp. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Skrevet 29. juli 2006 Hai, *lol*... :-) Jeg er alltid imponert over folk som karrer seg opp av senga lørdags morgen. Men når jeg selv klarer det, deilig er det... Jeg kara meg ikke opp. Jeg fikk ikke sove mer. Og da var det ikke noe annet å gjøre. Men det var deilig. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Hai? Jaha. Noe må man ha angst for. Det er mer sjangs for huggorm i vannet, og noe som kalles "svømmekløe" en snylterlarve som graver seg inn i huden og klør i ukevis. Den graver seg inn hvis du ikke tørker deg godt med håndkle med en gang. Spesielt i stille vann uten andre folk. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Nei, jeg så ikke Haisommer på NRK. Skulle se den her forleden, men fant fort ut at det var nummer 2. Og den suger. Men jeg har Haisommer (den første) på dvd. Ja er jo den første som er best da,de andre er jo veeeeldig overdrevet.. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Lik er jeg ikke redd for lenger. Men jeg lurte litt første gang jeg sparka borti et. Det går seg dog til med tida, og nå ser jeg ikke på det som mer unormalt enn å sparke borti en manet. Det er bare å dytte dem unna. hehe :-D Hvis det blir så mye lik i vannet at du må kave deg vei, da tror jeg at jeg skal bli landkrabbe. 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Ingen grunn til å frykte hai så lenge man kan bekymre seg for brennmaneter! Startet også dagen med tur og morgenbad i går, og det gir en utrolig god følelse som varer ut over dagen :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Ingen grunn til å frykte hai så lenge man kan bekymre seg for brennmaneter! Startet også dagen med tur og morgenbad i går, og det gir en utrolig god følelse som varer ut over dagen :-) Brennmanet i ferskvann? Da må de ha svømt seg bort. 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Brennmanet i ferskvann? Da må de ha svømt seg bort. Det må vel eventuelle haier ha gjort også? Har bare lest hovedinnlegget og kan ikke se at det var opplagt at det er ferskvann han badet i:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det må vel eventuelle haier ha gjort også? Har bare lest hovedinnlegget og kan ikke se at det var opplagt at det er ferskvann han badet i:-) Var det i saltvann? Der er det enda mye mer å være redd for. Hai også. Håbrann f eks, eller fjesing, eller sild. Dessuten drukner et par hundre mennesker i året, mange helt uten synlig grunn. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det må vel eventuelle haier ha gjort også? Har bare lest hovedinnlegget og kan ikke se at det var opplagt at det er ferskvann han badet i:-) Hai dør i ferskvenn, hovedsaklig fordi nyrene deres skiller ut for mye salt fra kroppen, De får elektrolytt-ubalanse. 0 Siter
Gjest Sjøormen Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Høres ut som en hærlig og forfriskende start på dagen, bor du ved havet er du heldig! Haitankene er kansje bare fyllenerver? var du på byen i går? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.