Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hmmff

Viss du virkelig liker denne mannen,så må du gi han flere sjanser.....

Kan jo være prestasjonsangst,skjer ofte det første gangen.

Og det går jo an og ha god sex,selv med et lite problem:)

Lykke til!

Han virket ikke stresset ellers da, tvertimot veldig sikker i alt annet... Og funket bra oralt...

Alt i alt hadde vi god sex i flere timer, ja, men å leve i lengre tid uten å bli tatt skikkelig for å si det sånn, det høres kjipt ut! Det klarer ikke jeg! Han er riktignok den som kunne tenkes å ha med andre, men det går da ikke an å basere et samliv på det.....

Fortsetter under...

Gjest hmmff

Ikke jeg heller. Jeg har riktig nok ikke ekstremt mye erfaring med å takke for meg - stort sett er det damene som tar seg av den jobben, men de gangene jeg har gjort det har det vært verre enn å bli dumpa.

for ordens skyld: har ikke dumpet EKSTREMT mange jeg heller da, men heller trukket meg i tidlig fase for det var ikke helt det store for meg... Kan være vanskelig nok med alle "jammen" :-)

Kan være artig å fly også. :)

Det som er kjipt med det du opplevde med denne fyren, er jo at det ikke finnes noen måter å ta det opp på. Ikke med mindre man du vil risikere å knekke fyrens seksuelle selvtillit fullstendig.

Jeg har aldri klart å ta opp lignende (ok, lignende blir et noe feil valgt ord her ...) problemer med damer.

Da er det enklere å si "det er ikke deg, det er meg", og gå videre.

Heldigvis har jeg en kjæreste jeg kan snakke med om sex, og ta opp problemer med uten at det bryter ned selvtilliten hans.

Jeg synes det er verdt et forsøk. Det er kanskje ikke så fornuftig i lengden å slå opp med noen for å slippe å snakke med vedkommende om problemer som kanskje kan løses.

ShitDiddelyDo

Heldigvis har jeg en kjæreste jeg kan snakke med om sex, og ta opp problemer med uten at det bryter ned selvtilliten hans.

Jeg synes det er verdt et forsøk. Det er kanskje ikke så fornuftig i lengden å slå opp med noen for å slippe å snakke med vedkommende om problemer som kanskje kan løses.

En ting er å snakke om sex. Noe annet er det å snakke om uløselige problemer til en relativt ny bekjentskap.

Annonse

Annonse

Gjest hmmff

Men finnes det hjelp? Jeg har ikke så greie på sånt, jeg. Har aldri opplevd antydninger til den slags - thank god. :)

Én ting slo meg akkurat:

Han var ekstremt veltrent... vaskebrett osv... Ikke enormt stor (heldigvis), men med et par kilo til ville han vært tilnærmet perfekt. Mmmm...

Ikke den første jeg ville tro det om, men hva vet vel naive meg: doping???? Kan vel ha den effekten......

Gjest Sol-65

Han virket ikke stresset ellers da, tvertimot veldig sikker i alt annet... Og funket bra oralt...

Alt i alt hadde vi god sex i flere timer, ja, men å leve i lengre tid uten å bli tatt skikkelig for å si det sånn, det høres kjipt ut! Det klarer ikke jeg! Han er riktignok den som kunne tenkes å ha med andre, men det går da ikke an å basere et samliv på det.....

Kan jo hende han har lært seg å bli flink oralt osv.,fordi han ikke alltid fungerer så godt ellers.Og derfor føler han seg trygg og sikker nok likevel.Synest det høres bra ut jeg:)

Men det er ditt valg uansett hva du finner ut etter hvert.

Lykke til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...