Gå til innhold

Helg for to i september, Østlandet

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen
Skrevet

Sitte foran peisen, se inn i flammene. Sommerens hvitvin byttet med rødvin. Elske og nyte. Mulighet for å komme til dekket middagsbord.

Finnes et slikt sted? En liten hytte for en helg, med hovedhus og matservering. Tips oss, plis, dette er nyttig for alle.

Benytter anledningen til å takke for boktips (til en annen), en bok jeg koste meg med i ferien. Mange nyttige tips her inne. Takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest heffalumpen
Skrevet

Takk skal du ha - kjempedeilig sted har jeg hørt.

Jeg tenkte egentlig sånn mer på fjellet/i skogen, røffere/enklere standard. Passe for to. Og peis med vedkubber, godt og gammeldags. Sånn peis man kan stirre inn i timevis. Før man elsker/mens man elsker.. Og sankker om livets store spørsmål og kjærligheten.

Skrevet

Kanskje det er peis i noen av småhusene på http://www.kleivstua.no

Eller kanskje du finner et passende sted på www.sjusjoen.com - det er i alle fall mange som har hytteutleie der oppe, og mange serveringssteder der.

Skrevet

Eller kanskje du finner et passende sted på www.sjusjoen.com - det er i alle fall mange som har hytteutleie der oppe, og mange serveringssteder der.

Og en pub som det går an å bli full i og sjekke opp noen sidesprang. Det foregår mye snusk der i helgene, særlig gjenger med kåte kvinnfolk.

Skrevet

Og en pub som det går an å bli full i og sjekke opp noen sidesprang. Det foregår mye snusk der i helgene, særlig gjenger med kåte kvinnfolk.

Og det har du førstehånds erfaring med? ;-)

Skrevet

Og det har du førstehånds erfaring med? ;-)

*kremter diskret*

Skrevet

*kremter diskret*

Og jeg har førstehånds erfaring med at det går fint an å være der oppe uten et eneste lite sidesprang... hehe

Skrevet

Og jeg har førstehånds erfaring med at det går fint an å være der oppe uten et eneste lite sidesprang... hehe

Disiplin og underkastelse er noe drit.

:-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det var en god idé. Ser kjempekoselig ut! (Og dyrt...?) Men det skal jeg undersøke, og prøve å lokke med min kjære. Tusen takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...