Gjest Violsa Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Fikk sånn rar opplevelse i dag. Pappa snakket masse om sine følelser omkring skilsmmissen med moren min , og hvordan han hadde det. to ting sksjedde. 1 , jeg innså at han var blitt en gammel mann 2 han er faktisk en person. Ikke bare far. Med egne følelser håp , lengsler , drømmer etc. hehe. er ikke akkurat noe eureka øyeblikk egentlig da 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Opplevde det samme som deg for et år siden da mine foreldre gikk fra hverandre, så jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver bortsett fra at det var far som forlot mor (og sorry at jeg sier det, men jeg skjønner det godt selv om jeg er kjempe glad i henne også!) 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det øyeblikket er det mange som får. Bare vent til du oppdager at foreldra har et sexliv. Spesielt jenter syns det er "vanskelig". 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Fint å oppleve at de er 'mennesker'. Jeg opplevede plutselig å se onkelen min som en tidløs person, en som var HAM og ikke en gammel mann. At han var den gutten/mannen han alltid hadde vært. Kan jeg spørre hvor gammel faren din er, når du oppfattet ham som en 'gammel' mann? Det kommer forresten kanskje an på din alder også, hva du synes er gammelt. Jeg har en sønn på 20 og han synes vel at jeg er 'gammel'.... hihi 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Fint å oppleve at de er 'mennesker'. Jeg opplevede plutselig å se onkelen min som en tidløs person, en som var HAM og ikke en gammel mann. At han var den gutten/mannen han alltid hadde vært. Kan jeg spørre hvor gammel faren din er, når du oppfattet ham som en 'gammel' mann? Det kommer forresten kanskje an på din alder også, hva du synes er gammelt. Jeg har en sønn på 20 og han synes vel at jeg er 'gammel'.... hihi faren min er 65. Mamma 10 år yngre..hehe. Så han var litt på barnerov der 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 faren min er 65. Mamma 10 år yngre..hehe. Så han var litt på barnerov der Ups. en av mine var 16 år yngre. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det øyeblikket er det mange som får. Bare vent til du oppdager at foreldra har et sexliv. Spesielt jenter syns det er "vanskelig". Jeg spurte mamman min rett ut hvor lenge siden det var hun og pappa hadde hatt sex. Da fortalte hun meg at det var hvertfall 7-8 år siden sist... Og vet du hva? jeg ble trist, syns det var vanskelig at de ikke hadde det... at de ikke brydde seg om hverandre, at de ikke kunne vise at de var glade i hverandre... jeg skulle ønske mine foreldre hadde vært snillere med hverandre, fortsatt bodd sammen og at jeg kunne skrøtet (inni hodet mitt) over at mine foreldre faktisk har sex og det er fint! :)så jeg er nok et unntak! 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg spurte mamman min rett ut hvor lenge siden det var hun og pappa hadde hatt sex. Da fortalte hun meg at det var hvertfall 7-8 år siden sist... Og vet du hva? jeg ble trist, syns det var vanskelig at de ikke hadde det... at de ikke brydde seg om hverandre, at de ikke kunne vise at de var glade i hverandre... jeg skulle ønske mine foreldre hadde vært snillere med hverandre, fortsatt bodd sammen og at jeg kunne skrøtet (inni hodet mitt) over at mine foreldre faktisk har sex og det er fint! :)så jeg er nok et unntak! Det er koselig og kurant. Jeg tror jeg vil kalle det unormalt å ikke unne sine foreldre et eget liv. Men tenåringer har ofte ikke fått tankene på plass, og trenger tid for å innse at de faktisk har en egen identitet. 0 Siter
Piraye Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg fikk større sjokk da jeg som 15-åring oppdaget at læreren min var et menneske enn da jeg som 13-åring oppdaget at mamma var det. Men det var flotte ting å oppleve for siden har jeg alltid skilt mellom rollen som personen skulle spille i livet mitt og "personligheten" til personen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.