Gjest schweppes Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg har litt sprit igjen i en flaske, og nå lurer jeg på om jeg skal lage en flaske med noe godt og ta med på fest i kveld. Jeg har sprite/schweppes/hvitvin. Kan noe av dette blandes i til en god mix? Jeg har også en boks fruktkoktail. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Sprit? Sprit er ikke sprit. Det finnes masse forskjellig sprit. "......................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Sprit? Sprit er ikke sprit. Det finnes masse forskjellig sprit. "......................................." Hvis du snakker om etanol, så fins det bare en, de andre alkoholene er giftige. :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Hvis du snakker om etanol, så fins det bare en, de andre alkoholene er giftige. :-) Jeg snakker stort sett om ting som gin, vodka, tequila, rom, brandy, whisky etc. etc. :-) "......................................" 0 Siter
Zombiebob Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Hvitvin og sprite kan blandes, ganske godt i sommervarmen: http://www.drinkalizer.com/drinks/white-wine-cooler.php 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg snakker stort sett om ting som gin, vodka, tequila, rom, brandy, whisky etc. etc. :-) "......................................" Ja det smaker nok mye bedre. Mitt "pol" har bare Larsen konjakk, Absolut og Red Label for tida. 0 Siter
Gjest schweppes Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Sprit? Sprit er ikke sprit. Det finnes masse forskjellig sprit. "......................................." Nå ga jeg smirnoffen til en kompis, så da har jeg igjen noe vodka blackkurrant. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Ja det smaker nok mye bedre. Mitt "pol" har bare Larsen konjakk, Absolut og Red Label for tida. Tre gode typer fludium, det :-) "......................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Nå ga jeg smirnoffen til en kompis, så da har jeg igjen noe vodka blackkurrant. Smaksvodka? Da bør du finne noe som har samme smak, evt. nøytral smak, og blande det med. "........................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Tre gode typer fludium, det :-) "......................................." 200 kr pr liter. 0 Siter
Gjest schweppes Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Smaksvodka? Da bør du finne noe som har samme smak, evt. nøytral smak, og blande det med. "........................................" Takk for det. Men nøytral sprit da? 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Takk for det. Men nøytral sprit da? Nøytral sprit som i vanlig vodka? Tja...der er jo mulighetene mange. Vodka lime er enkelt: 4cl vodka, 2cl limejuice, topp med sprite. Limeskive i glasset. Og masse is, selvfølgelig. Sleng oppi en dråpe med grenadin hvis du vil ha det litt rødere og søtere :-) "......................................." 0 Siter
Gjest schweppes Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Nøytral sprit som i vanlig vodka? Tja...der er jo mulighetene mange. Vodka lime er enkelt: 4cl vodka, 2cl limejuice, topp med sprite. Limeskive i glasset. Og masse is, selvfølgelig. Sleng oppi en dråpe med grenadin hvis du vil ha det litt rødere og søtere :-) "......................................." Det hørtes godt ut! :-) 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 sjekk ut siden aperitif http://www.aperitif.no/index.db2?id=80 Her kan du skrive inn hva du måtte ha i barskapet, og de vil forslår drinker for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.