keinstein Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Fra BBC: "Israel said the Shia militant group was responsible for the Qana strike, because it used the town to launch rockets." Det er nøyaktig det samme som om en bankraner skyter på politiet, og bruker et gissel som skjold. Så skyter politiet med raketter og maskinpistoler tilbake, og perforerer både gisselet og gissetakeren. Så topper de det hele med å si at, akkurat som de sivile libaneserne som hadde søkt tilflukt for bombingen, gisselet ble advart og bedt om å pelle seg vekk. Helvetes fascister. Jeg håper det kommer mange flere karrikaturtegninger som spiller på å snu holocaust-situasjonen på hodet og å overføre den til israels moderne fascisme. "....................................." Israel forhandler ikke med gisseltakere, og de er beredt til å ofre sine for å eliminere gisseltakere. Meningen er å ta bort grunnlaget og meningn med å ta gisler. Gjør det, og de tenste der eoppnår er at alle blir drept. Gisseltakere ønsker tydeligvis å leve, for det virker. Jeg er enig i at gislene denne gangen er for mange og og at kostnaden er for stor. Israelerne har brukt mye ressurser på å finne utskytningsramper og ta dem ut med presisjon, så det er tydelig hva de driver med. 0 Siter
Gjest ingen nikk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Utrolig tøvete spørsmål, Prozak. Følg heller bedre med i andre media og ta Dagbladet med største skepsis. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Utrolig tøvete spørsmål, Prozak. Følg heller bedre med i andre media og ta Dagbladet med største skepsis. Hadde du noe som helst å bidra med, annet enn at du ikke tør å bruke nick? "........................................." 0 Siter
Gjest ingen nikk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hadde du noe som helst å bidra med, annet enn at du ikke tør å bruke nick? "........................................." Tror du på Dagbladet, kan du like godt tro på julenissen. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Tror du på Dagbladet, kan du like godt tro på julenissen. Jeg gjentar: Har du et poeng? ".................................." 0 Siter
Gjest ingen nikk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg gjentar: Har du et poeng? ".................................." Leser du Klassekampen og Vårt Land også ? 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Leser du Klassekampen og Vårt Land også ? Hvorfor ikke komme med noe med innhold, motargumenter e.l.? De tingene jeg klippet i starten av tråden kan du bekrefte fra flere kilder. Jeg driter en lang mars i både dagbladet, klassekampen og småunger som deg som klarer å skrive tre strake innlegg helt uten innhold. Hvorfor i all verden gidder du? "........................................" 0 Siter
Gjest ingen nikk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvorfor ikke komme med noe med innhold, motargumenter e.l.? De tingene jeg klippet i starten av tråden kan du bekrefte fra flere kilder. Jeg driter en lang mars i både dagbladet, klassekampen og småunger som deg som klarer å skrive tre strake innlegg helt uten innhold. Hvorfor i all verden gidder du? "........................................" Du måle tåle å lese at du er fullstendig på villspor med det aller meste og har katastofal mangel på sunn skepsis overfor media. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Du måle tåle å lese at du er fullstendig på villspor med det aller meste og har katastofal mangel på sunn skepsis overfor media. *LOL* Det var deg igjen ja - jeg merket det ikke med det samme. Jada - du har rett. Noe som er å finne i absolutt alle aviser og alle nyhetsredaksjoner er selvfølgelig bare tull. Men sånn for moro skyld - klarer du å gjøre noe annet enn å drite deg ut? For all del - du er underholdende nok, det er ikke det. Jeg bare lurer :-) "......................................." 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Du måle tåle å lese at du er fullstendig på villspor med det aller meste og har katastofal mangel på sunn skepsis overfor media. Når et flertall av media (uansett politisk ståsted)melder om Israels overgrep, når FN har krisemøter om Israels oppførsel, ja da er det nok du som ikke har skjønt realiteten her. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Du måle tåle å lese at du er fullstendig på villspor med det aller meste og har katastofal mangel på sunn skepsis overfor media. Riktig observert. Løse rykter eller verifisrete fakta er ett fett for denne kasusen, og viderformidles gjerne dersom det kan sette Israel eller andre han hater i et dårlig lys. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Når et flertall av media (uansett politisk ståsted)melder om Israels overgrep, når FN har krisemøter om Israels oppførsel, ja da er det nok du som ikke har skjønt realiteten her. FN my ass. Bestående av blandt annet Iran, Nord-Korea og Kina + en drøss andre despotier og diktaturer som selv systematisk bryter alt som lukter av menneskerettigheter. 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 FN my ass. Bestående av blandt annet Iran, Nord-Korea og Kina + en drøss andre despotier og diktaturer som selv systematisk bryter alt som lukter av menneskerettigheter. Men i tillegg til de landene så består også FN av en mengde andre demokratiske land som er forkjempere for menneskerettigheter. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ikke på alle og enhver, og jeg vet at 80% bare er muslimer av frykt og bekvemmlighetshensyn. De er ofre. Ekstremistene har ikke fnugg av respekt for mennesker og deres liv. Gudens behov og ønsker går foran alt. I Hamburg var jeg med sorg og så ved minnesmerket hvor 45 tusen kvinner og barn ble drept på en natt, 20 tusen i et smell fordi en gal mann med bart ville ha en plass i historien, og en ambisiøs general ville ha slutt på uvesenet. Ingen av dem ofret mannen med bart eller hans ideer en tanke. Misfornøyde mennesker har en tendens til å ville mele sin egen kake på en eller annens bekostning. "Ikke på alle og enhver, og jeg vet at 80% bare er muslimer av frykt og bekvemmlighetshensyn." Kan du dokumentere dette tøvet ditt? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Men i tillegg til de landene så består også FN av en mengde andre demokratiske land som er forkjempere for menneskerettigheter. Jepp. men FN i plenum og som organisasjon er null verd hva kommer til å uttale seg om hva som er rett og galt. Først får et stort antall av medlemmene feie for sin egen dør. 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jepp. men FN i plenum og som organisasjon er null verd hva kommer til å uttale seg om hva som er rett og galt. Først får et stort antall av medlemmene feie for sin egen dør. Ja, de er null verdt så lenge USA sitter med bukta og begge endene. Dessverre. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ja, de er null verdt så lenge USA sitter med bukta og begge endene. Dessverre. Ja, selvsagt hadde du foretrukket Iran e.l. Ellers noe nytt? 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 FN my ass. Bestående av blandt annet Iran, Nord-Korea og Kina + en drøss andre despotier og diktaturer som selv systematisk bryter alt som lukter av menneskerettigheter. PLuss en hel haug med demokratiske land. Men det er vel ikke så interessant for en som støtter demokratiene USA og Israel? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 PLuss en hel haug med demokratiske land. Men det er vel ikke så interessant for en som støtter demokratiene USA og Israel? Selvsagt. Det er en salig lapskaus av hummer og kanari som samlet sett ikke er noe å ta på alvor i denne type spørsmål. 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ja, selvsagt hadde du foretrukket Iran e.l. Ellers noe nytt? Nei, jeg tenkte nok mer på Nord-Korea. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.