Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jennynnr

Hadde endelig møtt drømmemannen.Vi har vært sammen i ca et halvt år, har vært helt perfekt.

Så fikk jeg plutselig en liten magefølelse av at noe var galt,spurte han fler ganger om han traff noen andre, han svarte selvfølgelig nei.Så gikk jeg til det skrittet og lese mld på mobilen hans, og fikk bekreftet mine mistanker.Han hadde (minst) en jente til.

Jeg har snakket med den andre jenta nå,hun hadde ingen aning om at han hadde meg,de var bare på dating stadiet..Vi har selvfølgelig gjort det slutt,han har ikke kommet med noen god grunn til at han har valgt et slikt dobbeltpill, men han kommer rett fra et langt og dårlig forhold før han møtte meg, så sier han ikke er klar for et fast forhold nå,men han er veldig glad i meg, og det var derfor han ikke hadde klart å gjøre det slutt med meg.

Jeg har vært på tanken og prøve med han igjen,har sagt det til han og,men han sier han må være singel en stund til.Alle venner sier jeg bare skal glemme han, men det er jo ikke så lett.Hva gjør jeg? Hvor lenge mener han at han skal fly rundt og ligge med andre? Kommer han noen gang til å bli trofast,leker han bare med meg?

Jeg er så lei meg og såret, men fortsatt forelsket i den dårlige mannen der..Jeg vet at han dater fler damer nå, mitt mareritt er jo at han skal møte en han faktisk blir forelsket i mens jeg går her og venter på at han skal bli klar...trenger noen råd..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239986-utro-kar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Heisann.

Jeg bare sier en ting. Hør på vennene dine!

Han her vil du aldri kunne føle deg sikker på.

Mulig han kommer fra et dårlig forhold som gjør at han ikke vil ha fast forhold. Men hvorfor er det dårlige forholdet fra fortiden en unnskyldning for å lyve og såre deg? Han visste akkurat hva han gjorde. Vi mennesker er skapt slik at vi kan faktisk tenke over det vi gjør og må ikke alltid handle å impuls.

Det såre du føler nå kommer fra hjertet ditt. Du tenker med hjertet og ikke med hjernen når du lurer på om du skal ta han tilbake.

Spør deg selv følgende. Hvis han hadde blitt sammen med deg igjen. Hadde du trivdes med å føle hele tiden at tvilen gnagde deg. Skulle du fått utrygghet i kroppen hver gang du så han få en melding på mobilen? Eller kanskje vil du få en følelse av å alltid måtte sjekke mobilen hans for meldinger. Vil du ha en slik gnagende utrygghet i et forhold? Stol på meg... det kommer til å brenne deg ut.

Hadde jeg vært deg hadde jeg distansert meg en del til denne fyren her. Det fins andre fisker i havet faktisk... selv om du føler dragning mot denne karen siden du har blitt glad i han.

Si til deg selv at du fortjener en som virkelig VIL ha deg, og ikke en som bare har deg som en av mange.

Stå på. Finn frem litt GIRL POWER i deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239986-utro-kar/#findComment-1853638
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...