Gå til innhold

Har foreldre et sexliv? Hva med besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Men er ikke gutter litt annerledes når det gjelder slike ting? Jeg har i hvert fall aldri blitt involvert med eldstemann sine prosjekter :o)

Meget mulig. Faktisk tror jeg du har rett - i det minste overfor mor :-)

"........................................."

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

28

• Dorthe

10

• jubalong70

6

• kvinnen20

6

Annonse

Hehe, jeg har ikke blitt bestemor enda jeg heldigvis :o)

Det kan du visst vente med? Det er koseligst med barnebarn når de kommer etter at stabiliteten og freden har lagt seg over foreldrene. Og besteforeldra har tid og ressurser til å ta seg litt av dem. Da er det kanskje bra at minsten din blir stor først?

Det kan du visst vente med? Det er koseligst med barnebarn når de kommer etter at stabiliteten og freden har lagt seg over foreldrene. Og besteforeldra har tid og ressurser til å ta seg litt av dem. Da er det kanskje bra at minsten din blir stor først?

Det spørs om det holder til minstemann er stor. Det er noen år til. Men jeg håper de venter i det lengste men helst før jeg er blitt gammel og grå. Eller er jeg det allerede, jeg er i hvert fall ikke grå enda ;o)

Det spørs om det holder til minstemann er stor. Det er noen år til. Men jeg håper de venter i det lengste men helst før jeg er blitt gammel og grå. Eller er jeg det allerede, jeg er i hvert fall ikke grå enda ;o)

Besteforeldra skal være grå.

På toppen av hoppbakken var verre. Om sommeren heldigvis. Både hun og jeg ble solbrent på utsatte steder. I ettertid har ikke konsekvensene vært så store.

Drev dere på så lenge at dere rakk å bli solbrente - der!!! WOW!

Ja, hva gjør man ikke i ungdommelig galskap?

Annonse

Sikker på at du ikke oppfatter det ørlite foraktfullt, og dermed betrakter en slik påstand som en fornærmelse?

En nær venn har en datter hvor besteforeldrene hardnakket mente datteren var normal, men bare bortskjemt. Hun skulle ikke utredes eller "mistenkes". Heldigvis fikk hun en diagnose ADHD og fikk medisin. Jenta ble et annet menneske, meget positivt og stabilt. Bestforeldrene nekter enda å tro det.

gidder ikke prøve overbevise deg om hva og hvordan jeg tenker og føler om et slikt tema over tekst. det går ikke. vi kan sitte her i flere uker og ikke forstå hva den andre mener.

Gjest Struts_en

Det var som 17-åringen som kom hjem når hun ikke skulle og fant meg (ikke mor til henne, men kun samboer) og faren på sofaen i en heller intim situasjon.

Hun syntes det var ekkelt og at folk over 50 burde holde seg til sex i senga. Hun skulle bare ha visst hvor mange steder i huset vi hadde sex ;-)

Haha, at foreldre og besteforeldre har et sexliv er normalt. Men at store unger har det, er verre å svelge :o)

Det var bittelitte tungt når 14-åringen sa han hadde hatt sex. Jeg syntes det var litt tidlig, men ok. Han var i et fast forhold.

Overhode ikke tungt når datteren min startet sitt sexliv som 17-åring.

Nå prater vi veldig åpent da, så jeg trenger ikke å snoke ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...