Gå til innhold

Den j*vla frekke naboen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, dette er et sameie. Vi er pliktige til å vaske søppeldunkene 1 gang i uka, og dette er fordelt på alle leilighetene som har hver sin uke. Det er mange her som "glemmer" seg ut, men vi har alltid tatt vår del av slike ting. Vi klippet også hele felles plenen for to uker siden, fordi ingen hadde gidda å tatt den. Og heller ikke forrige uke var det noen som tok den. Denne uka er det visst vår tur, men vi lar være av prinsipp og ser om noen faktisk gidder å ta den for oss... vi blir uglesett, de andre har liksom så godt samhold, og de insisterer på at vi skal være med på sameie-møtene, men vi har dessverre ikke tid til det!

Sameieloven sier at styret må vedlikeholde og ordne alt. Hvis ingen gjør det frivillig, må styret leie inn noen til å gjøre det. Da må alle være med å betale gejennom felleutgifter. Forlang eller foreslå på generalforsamling at styret leier inn tjenester hvis ikke alle er med og hjelper.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

9

• Prozak

4

• dolores83

4

• red

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kunne jo funke, ja. Jeg er i hvert fall sånn at jeg alltid kommer på noe genialt jeg skulle ha svart lenge etter at hele situasjonen er over.

Neste gang snur du ryggen til og går uten å si noe, så kommer du tilbake og leser dem teksten når du har tenkt.

Skrevet

Det er gøy. Men det er ikke så mange som liker meg da. De som betyr noe for meg gjør det.

*S*

Skrevet

*S*

Tør du å være kontroversiell, så får du nye venner, men får også nye fiender.

Å være helt flat skaffer deg ingenting annet enn flat omgangskrets. Kjedelig.

mariaflyfly
Skrevet

Det er bare trening.

Jeg ble urettmessig jaget fra offentlig eiendom her i går, og ble ikke sint. Jeg flyttet bilen fra en fullt lovlig og rimelig kurant plass framfor å diskutere. Men jeg skriver i lokalavisen om det.

Vedder for at du er skikkelig poppis fyr i den redaksjonen. Not.

Skrevet

Vedder for at du er skikkelig poppis fyr i den redaksjonen. Not.

Jeg får inn det meste (halvparten). Men det hagler med motinnlegg.

Gjest Persille
Skrevet

Det er gøy. Men det er ikke så mange som liker meg da. De som betyr noe for meg gjør det.

Bor du på samme kant av byen som meg? I så fall kan du få skrive om noe om du vil :)

Gjest Sommerbris
Skrevet

Hvis det er slik at det ikke skal kunne gå an å være litt anonyme innimellom, så er jo det kjempe dumt! Tenk _litt_ med hodet ditt (hvis du har da) før du opplyser om ting som er HELT uvensentlige! Hvordan finner egentlig folk ut hvem man er selv om man er anonym?

Idioti, det er det du driver med!

Og jah! nå passer jeg VIRKELIG mitt nye nick!

Det var bare et spørsmål. Absolutt ingen ting å hisse seg opp for.

Det er bare det at du har klaget ganske mye på akkurat denne naboen før. Ikke rart folk "kjenner" deg igjen...

Umoden oppførsel på deg, unge dame!!!

Gjest Sinna-guri
Skrevet

Det er bare det at du har klaget ganske mye på akkurat denne naboen før. Ikke rart folk "kjenner" deg igjen...

Så du skjønner ikke at jeg hisser meg opp når jeg prøver å være anonym og noen hindrer meg i å være det? Dessuten la jeg innlegget mitt på åpent forum, og jeg trodde at hvis det var noe man følte for å si til andre eller spør andre om så kunne man gjøre det her. Men da kan jeg tydligvis ikke det da ifølge deg. Og hva bryr det deg at jeg "klager" om denne saken? Hvis du syns det er irriterende kan du bare la være å lese dem da, eventuelt la være å svare på dem!

Skrevet

Det der er intern outing, og abslutt ikke god nettikette.

"......................................."

Skrevet

Det krever disiplin !

Jeg holdt på å stoppe bilen i dag når jeg kom kjørende ut i et T-kryss. bilden fra min venstre måtte slakke ned, noe som gjerne er vanlig når man har vikeplikt.

Vel, dusten legger seg rett oppi rompa på meg og tuter !

Om jeg skal tippe så tok han sertifikat i posten fra abu dabi, og trodde vikepliktsrelger ikke finnes i norge.

Vel uansett, i et kort øyeblikk kjente jeg at jeg ble veldig, veldig sint og var på vei til å stoppe. Kona redda situasjonen ved å vise fingeren bakover , samt minne meg på at vi hadde en liten babys med oss.

OK, ikke helt vanlig reaksjonsmønster fra meg, men kl 2 i seng og 6 opp gjør noe med humøret.

Jeg hadde stoppet, avhengig av den eller de som satt i bilen bak. Jeg tar ikke fem øre for å stoppe midt i veien for slike idioter.

"..........................................."

Gjest magtor
Skrevet

En av dere kan iallefall optre voksent og det kan være deg. Det ville hjelpe deg i å takle denne personen. Hvordan kan du la barnet ditt ligge på gangen uten tilsyn? Hvem som helst kan jo snappe ungen.

Skrevet

En av dere kan iallefall optre voksent og det kan være deg. Det ville hjelpe deg i å takle denne personen. Hvordan kan du la barnet ditt ligge på gangen uten tilsyn? Hvem som helst kan jo snappe ungen.

Ja, det er serdeles vanlig at unger blir stjålet fra vognen i private oppganger, har jeg hørt.

"......................................"

Skrevet

Jeg hadde stoppet, avhengig av den eller de som satt i bilen bak. Jeg tar ikke fem øre for å stoppe midt i veien for slike idioter.

"..........................................."

Jeg gjorde det, eller rettere sagt, jeg kjørte vanvittig sakte et lite stykke. Med det resultat at jeg ble trua på livet av en illsint taxisjåfør (han som hadde ligget bak og tuta på meg når jeg faktisk overholdt trafikkreglene).

Angrer fortsatt på at jeg ikke anmeldte dusten...

Skrevet

Jeg gjorde det, eller rettere sagt, jeg kjørte vanvittig sakte et lite stykke. Med det resultat at jeg ble trua på livet av en illsint taxisjåfør (han som hadde ligget bak og tuta på meg når jeg faktisk overholdt trafikkreglene).

Hornet er faktisk forbudt å bruke i Norge uten at det er fare på ferde. En tulling i et boligområde fikk bot for å tute om natta.

Skrevet

Du skulle umiddelbart ringt taxiselskapet og meldt ifra, og anmeldt vedkommende til politiet. Men det er jo ikke alltid man har åndsnærværelse til å tenke på slikt der og da.

"....................................."

Skrevet

Du skulle umiddelbart ringt taxiselskapet og meldt ifra, og anmeldt vedkommende til politiet. Men det er jo ikke alltid man har åndsnærværelse til å tenke på slikt der og da.

"....................................."

Jeg ble rimelig satt ut, fyren var ganske truende og ekkel. Kjørte forbi meg, og stoppet midt i gata. Jeg rullet ned vinduet for å prate med ham, og han røska tak i bilbeltet. Heldigvis hadde jeg en mobilsamtale i gang (jada, med handsfree), og fikk formidlet hva som skjedde. Da ble det bare noen mindre pene gloser fra fyren før han dro videre, mens jeg satt igjen og skalv som et aspeløv.

Men som sagt, jeg skulle absolutt ha anmeldt ham, både til sentralen og politiet. Men feiga ut... :-(

Gjest Sinna-guri
Skrevet

Jeg lar ungen ligge ute under taket utenfor døren vår fordi den skal få frisk luft. Døren står åpen, så jeg hører med en gang om noen kommer. Er det ikke litt frekkt å stjele en baby da? Har ikke hørt så mange tilfeller i Norge hvor det har skjedd. Litt rart av deg å spør meg om det egentlig, for det er normalt å la barnet sove ute i vognen.

Skrevet

Jeg lar ungen ligge ute under taket utenfor døren vår fordi den skal få frisk luft. Døren står åpen, så jeg hører med en gang om noen kommer. Er det ikke litt frekkt å stjele en baby da? Har ikke hørt så mange tilfeller i Norge hvor det har skjedd. Litt rart av deg å spør meg om det egentlig, for det er normalt å la barnet sove ute i vognen.

"Er det ikke litt frekkt å stjele en baby da?"

Vil si det er en smule frekt, ja.

Gjest Sinna-guri
Skrevet

"Er det ikke litt frekkt å stjele en baby da?"

Vil si det er en smule frekt, ja.

Hehe, jah. Var det jeg trodde ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...