Gjest dataspill til jente 22 år Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg er ei jente på 22 år. Jeg kjeder meg litt og tenkte jeg skulle prøve et dataspill før å gå tiden til å gå, men jeg vet ikke hva slags spill. Har dere noen tips til noen dataspill? 0 Siter
keinstein Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Send en epost til en spillbutikk på nettet og spør hva som er mest populært for jenter. Eller er du mer gutt? :-) Jeg liker Doom og Max Payne. Særlig Max Payne, som har en sort og merkelig kjærlighetshistorie. Du trenger kraftig maskin til de siste mest råe spilla, særlig skjermkort, og billige bærbare er ikke brukbare til disse. 0 Siter
Yia Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 The sims 2, Oblivion, Fable, Half-Life 2, Battlefield 2. 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Drømmefall? Jeg er jente på 23 og liker det spillet.. Også Fable 0 Siter
zupernova Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Sims, lord of warcraft. ehem, World of Warcraft kanskje? har aldri hørt om lord of warcraft som dataspill? ;o) kan forresten anbefale Oblivion på det varmeste til trådstarter. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Kommer helt an på hva du interesserer deg for. Liker du action - at ting skjer mer eller mindre kjapt hele tiden? Eller liker du sjakk og andre typer spill som krever planlegging og høy konsentrasjon? Eller liker du utforskning? ...for å nevne noe. Liker du realityserier og slikt vil trolig Sims-spillene kunne være av interesse, forøvrig. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Sims, lord of warcraft. World of Warcraft er ikke å anbefale for de som helst ikke vil bli asosialt avhengige. "......................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Eventyrspill: Drømmefall (Den Lengste Reisen 2). Den Lengste Reisen var jo et populært "jentespill", og det eneste gode spillet Funcom noensinne har laget. "........................................" 0 Siter
Mistera Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Jeg vil anbefale World of Warcraft:) Spiller det selv uten å være asosial, og sosial i spillet går det også an å være om man spiller sammen med venner som man hr i RL:) Der er det timesvis med morro:) Men det kommer jo an på åssen spill du liker? Om du liker ala Sims, (klikke peke spill) osv osv... hvorfor ikke lete etter noen demoer på nettet, laste dem ned, for så å bestemme seg for hvilket du liker best? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.